acest simbol al…

08Dec08

…hm…
inca nu stiu ce sa scriu despre imaginea de mai jos.
initial, am zis sa scriu un text la persoana intaia singular, eu sa fiu bradul si sa va povestesc intamplarile mele zilnice de care am parte de cand cu noua casa. e misto’i sa fii in centrul atentiei, sa fii admirat, pozat (eu la), pazit de multi neni si inconjurat cu cordon rosu.
pe urma am zis ca mai bine’s paznicu’ si va explic de ce este atat de important al meu job si de ce in timpul liber ma uit la meciuri, sparg seminte si joc fotbal… dar nu’i interesant.
puteam fi si cei opt stalpi care se vad in imagine… despre astia chiar nu’s inspirat… dar puteam
of.
m’am blocat. si’aveam un text misto. click pentru mai mare.
brad_m



3 Responses to “acest simbol al…”

  1. dacă erai bradul aveai mai multe de povestit, trebuia să-l deconspiri pe Moş, trebuia să spui cum te taie şi încă mai eşti viu şi verde, să spui cum urăţu globuleţeşe şi beatala dar le porţi pentru că aşa poartă toţi brazii şi nu poţi fi mai cu moţ.. sau cu stea?

  2. * să spui cum urăşti globuleţele şi beteala (dormeam pe tastatură)

  3. cica de’acum peste 100 de ani e traditie.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_tree
    oare de ce ne agitam abia acum?


Lasă un răspuns

