ştiţi ce e ciudat?

05Dec08

ca eram pe strada Academiei (in centru, gen) si un domn dragut la vreo 53 de ani, imbracat simpatic si cu palarie ma opreste:
„buna seara! scuza’ma ca te deranjez cu o intrebare.!”
(fuckin’ hell! chiar pare ca vrea sa intrebe ceva serios.)
„va rog.”
(ma grabesc, sper sa nu fie lung. pare genu’ de om care sa’ti insire multe probleme fara rezolvare iar la final sa’ti ceara o tigara… da’ palaria’i misto)
„poate stiti dumneavoastra prin zona vreun magazin…”
(m’am linistit. cauta librarie… nu… e tarziu… e noua.. florarie non-stop… vreun hotel?! – am pentru toate solutii deci sunt pregatit)
„…care sa aiba de vanzare niste…”
(piese auto, clar!!! damn… la universitate mai rar dar dada vbeste cu un taximetrist sigur gaseste!)
„…FRIGIDERE D’ALEA MAAARI IN CARE SE PUNE PASTRAMA!!!!”
(:|)

timpul oprit in loc ca’ntr’un film american prost pe final. politistu’ trage, asasinu’ e ranit, politistu’ trage din nou, asasinu’ moare. gagica cu decolteu este salvata si deja a nascut trei copii cu tot cu casa. fara ipoteca.

(:|)

prietena ma astepta la iesirea de metrou iar eu stateam cu moaca astuia’n fata mea, moaca plina de dinti mari scosi afara si aproape satisfacuti.

(:|)

p**a mea! ce fac? ce zic? unde apas? cum ies?

exagerez. trebuie sa’i raspund omului ca nu stiu.

i’am raspuns dupa un hohot de râs fals, inghesuit intr’un baiatzel mic ce tocmai si’a vazut pe gaura cheii matusa de 80 kg goala.

„nu, n’am vazut si ma grabesc, imi pare rau”
„serios, chiar caut frigidere mari in care sa pun pastrama si mi’a spus cineva ca’n zona asta…”
„intrebati pe altcineva (chinuiti alti oameni, nu pe mine, eu stiu de flori, fete si baieti, piese auto la taxiuri si la statui stiu ca se intalnesc oameni intre ei, atat!) si mult succes!”

si’am fugit.



8 Responses to “ştiţi ce e ciudat?”

  1. Are you out of your mind dude? Ma tavalesc de ras pe-aici… Penala!

  2. de mare angajament povestea!…”gen” :)))) trebuia sa ii spui ca stii doar pentru legume. de pastrama nu se mai fac.

  3. da, da. trebuia, da.
    dar incepusem sa râd de teama!

  4. 4 voxideea

    au, si nu i’ai facut o poza… pacat de palarie😀

  5. 5 muntele

    stii ce e si mai ciudat? ca ai scapat cu viata.

  6. 6 catalinar

    pare real. am patit si eu: m-a intrebat de un magazin de compresoare (nu’s ce’s alea). i-am zis ca probabil mai incolo…si a plecat „mai incolo”. cat de mai incolo? nu voi stii niciodata…cert e ca daca mergi mai incolo pe strada aia ajungi la bucuresti. POATE ERA TOT EL.

  7. unde’a fost asta? pe ce strada? tot acolo? ce faceai? ce purtai? era cald? aveai ceas?

  8. 8 iulianmd

    :)) absolut romanesc..


Lasă un răspuns

