am făcut poză cu bebeluşa Oana.

14Noi08

de fapt asta a fost intenţia mea dar n’am avut curaj.
în schimb vă spun sigur că era aseară în public la concertul la care am fost.
era unde este săgeata roşie. nu se vede deloc.
bebelamtzr
iar dacă aş fi avut curaj să fac o poză cu ea, probabil aş fi condus’o apoi până afară şi’aş mai fi stat de vorbă niţel despre curţi interioare, peşti de plastic şi pavări cu marmură de Bruxelles.
şi prietenul meu Dragos mi’ar fi făcut o poză.
bebepestrada
în care, evident, aş fi fost cu Oana, bebeluşa Oana de la cârcotaşi. eh…
bebeoana



8 Responses to “am făcut poză cu bebeluşa Oana.”

  1. 1 Niji

    No, eu am stat pe scaunul pe care a stat LOREDANA
    pfff … iti dai seama :))

    Iar bebelusa pare mai inalta la TV

  2. pai o tineam spate, ma.

  3. timidule😛

  4. cn vrea id meu sa ma concatcteze pe adryanno_donn sau adryano_bos

  5. eu inca nu, multumesc.

  6. 6 juan

    eu chiar am facut poza cu ea :))
    am avut curajul…sa stii ca nu musca…

  7. ia sa vad!


  1. 1 era să fac poze cu… « morcoveaţă

Lasă un răspuns

