piţisport.

10Noi08

deşi am avut ceva de comentat apropos de site’ul cu piţipoance, acum îmi cer scuze c-am făcut-o pentru că ce au acum pe site chiar merită. mă rog… nu în forma aceea care avea legătură cu comentariile mele, dar na… acum mă amuz şi eu pe stradă pe seama domnişoarelor piţi.
am un caz mai jos.
am urmarit’o vreo 20 de minute de cand a iesit de la metrou la Aurel Vlaicu si pana aproape de clarirea aia fara nume unde merge lumea sa’si ia numere… unde cred ca trebuia sa dea sala pentru permis.
si tinea geanta asa.
geanta1
si o tot tinea si nu mai putea si eram curios cat o duce.
si mai sunt curios daca vor mai aparea alte metode d’astea de a prosti femeile din ziua de azi cu o geanta incomod de carat. mi’ar placea sa vad o femeie cu o geanta care se poate cara doar daca mergi cu mainile in sus, paralele cu corpul… sau una’n care poti sta doar cu capu’n jos si sa nu poti vedea nimic in fatza… as mai dori, dragi designeri, o geanta care sa fie tinuta astfel incat purtatoarea sa tina ochii inchisi si stransi, gura umflata si mainile la spate stranse si ele in pumni. ia sa vedem.
ma rog… dupa douazeci de minute, a cedat.
geanta2



2 Responses to “piţisport.”

  1. 1 petite

    nu cumva pentru că te-a trăsnit peste cap că o urmăreşti ca un ..na?
    :-„

  2. pozele sunt facute de la distanta si cropuite, da? deci, va rog.
    si’n plus, multe, multe persoane se perinda prin zona pentru a’si lua numere.
    da’ chiar.
    o sa va pozez oameni cu numere. este super interesant.


Lasă un răspuns

