cum vă petreceţi sezonu’ împerecherii?

09Noi08

la câini, evident. eu, par exemple, am fost urmărit de o căţea care avea o coadă de vreo 10 câini dintre care 3 şchiopi şi unu’ cu probleme tip bălăngănit la cap. nu ştiu cu ce vroiau ăia să participe la urmărire că nici de uitat n-aveau faţă. îmi pare rău că nu i-am prins pe toţi în poză dar mai aveau puţin şi mă paralelau.



4 Responses to “cum vă petreceţi sezonu’ împerecherii?”

  1. eu am vazut la rate-gaste (pe sistemu salata=varza si mazare=fasole, rate=gaste)

  2. ooo, daa, acest minunat sezon al imperecherii la caini are si avantaje. pe mine ma face sa fac sport, pentru ca banalul drum drept de la autobuz la bloc a devenit acum o adevarata serpentina, de-ar muri de invidie serpentinele de munte.
    cel mai ciudat mi se pare ca dupa cate o catea din asta se tin si caini din aia cu marcaj in ureche …

  3. pai aia cu marcaj au ramas cu amintirile, na… niste voyeuri nesimtiti.

  4. hehehe
    mişto
    dar na… decoru’😛


Lasă un răspuns

