animale homofile

09Noi08

sau asta am înţeles eu din reclama petshop-ului din Cora Pantelimon.
zoo1



5 Responses to “animale homofile”

  1. ce legatura are petshopu’ cu placerea-cum fac unii…sinapse, ma rog, presupun ca omu stia o multime de bancuri cu ciobanii si oile sau vazuse recent scena de placere animalica din brokeback mountain sau poate tu vazusei recent brokeback mountain:P

  2. eu salvam omu’ de la animalu’ din spatele doamnei cu coshu.

  3. ah…situatia aia cu bancurile cu oile si ciobanii (acum am realizat ca oi si ciobani aici…mna..iar n-am baut cafea suficienta:(( )situatia aia in inversul ei..
    „animalu’ din spatele doamnei cu coshu” :))
    eu nu mai zic nimic

  4. aaaa… hahahaha… acum am vazut ce instantaneu reusit.
    si cainele ala este fericit. zici ca sta’n cosh si… aoleu.

  5. Doggy Style Market


Lasă un răspuns

