super ofertă

05Noi08

undeva pe la intrarea de la metrou Unirii 1 sau 2.
cunni



9 Responses to “super ofertă”

  1. daca n-are de tip A e degeaba!

  2. tare as vrea sa’l sun sa’l intreb cum sunt alea pana la G.
    poate au si litere. A1, A2, B6… autostrazi si vitamine

  3. hârtia e de culoare roz… ce drăguţ!

    eu cred că cineva a făcut un pariu!🙂

  4. nu cred ca e roz. asa a iesit de la camera foto.
    si poate fi un pariu dar poate fi si o farsa sau chiar o incarcare de credit. astia de la cosmote au chestii d’alea cu „suna’ma si’ti bag credit!”?

  5. le-am vazut si eu saptamana trecuta in bucuresti dar le-am citit din fuga si nu am retinut daca era orgasm de tip G sau B, si pana in ziua de azi m-am intrebat daca era B sau G, si ce o insemnanand fiecare, dar acum m-ai luminat. (pe de-o parte)

  6. eu inca nu’s luminat.
    oare dupa ce ii vinde domnisoarei un orgasm tip G, o intreaba „si? a fost ok?”.

  7. Da, şi eu am aceeaşi nedumerire.. Aici e ca la scoală că de obicei toţi deştepţii erau la A, sau ca la tren? clasa I, a II-a.. etc ?

    Sau poate de când am intrat în UE şi toate aparatele electrocasnice trebuie să arate care este consumul…

    Spre exemplul, frigiderul meu este A, ca şi maşina de spălat, că cică ar consuma puţin.. Probabil că la orgasmul de tip G, (te) consumi mult, gen.

  8. masina ta de spalat este de clasa A++, pun pariu. c’au plusat cand au vazut c’ajuns la fundu’ categoriilor… ma rog… capul.


Lasă un răspuns

