portret de familie.

16Sep08

portret de familie
eu am baut doua jumate, andreea a baut patru jumate iar carmen trei. m’au fraierit dar toate, goale, au ramas ale mele.🙂



8 Responses to “portret de familie.”

  1. ai pus meinl pe blog, vei muri!

  2. are cel mai frumos nãsuc din lume.

  3. …e meinlu meu…cred ca nu e foarte lume brand aware cand e vorba de meinl da cred ca se extind. eu am si acasa, ha!

  4. si eu sunt de-acord cu nasucul si cu gurita!

  5. şi mă-ntreb cum i-ar sta cu breton. mmm.

  6. nu, nu! fruntea aia e perfecta!

  7. 7 voxideea

    mai tii minte care a fost imparteala la clatite?

  8. nu mai stiu nici cate mai era dar cu siguranta stiu ca daca o superi pe Ciocio, mananci si portia ei.


Lasă un răspuns

