opsesii

22Aug08

am primit o leapsa de la sandra care ma intreaba de obsesii… hehe…
previzil pentru multi dar neaparat pe primu’ loc se afla picioarele de origine feminina de care’s obsedat incepand din mai pana la sfarsitul lui septembrie cand da bruma. gasesc cartea de vizita ideala in prezentza picioarelor cu gambe pantof-cu-toc-lucrate, jogging-alergate dimineata sau biciceta-pedalate la amurg.
le ating vizual rapid in metrou, pe trotuare, grabite traversand strada sau asteptand la un stand de reviste pentru, evident, picioare.
tot din picioare iese obsesia statului picior peste picior… impreunarea primei obsesii intr’a doua. dupa cum reiese dintr’un post anterior, sunt obsedat de cum sta omu (in special femeia) picior peste picior. la fel… pe banci sau scaune albastre, la asteptat credit bancar sau barbat din magazinul de vinuri demi-seci.
la toate astea se adauga Monica Bellucci si Simona Patruleasa. cate putin din fiecare.
se mai adauga muzica’n urechi ascultata neaparat mergand pe trotuare, cafeaua de joi dimineata din greenhours si concertele din oras de pe unde’apuc. bere inclusa.
si pe plan profesional am probleme cu spatii duble, doua sau patru puncte de suspensie si scris rosu pe fundal albastru. si ping-pong. si fotbalul de miercuri. si trezirea’n cort.
si nu mai stiu ca mi’e somn. si asta. somnu’ tavalit pe doua locuri.

5 Responses to “opsesii”

  1. mă obsedează numele date firmelor,
    fiind practicantă la dat nume.

    ce nume ai da unei florării hippie?
    unei ceainării pentru bizăniss?
    unui magazin de haine pentru balerine?

  2. 2 mirela

    bre, doua puncte de suspensie is ale mele! si ale lu’ anne cica.. si ale.. aaa.. tale. uof.

    (tre’ sa-ti dau un ceva mic cand ne-om vedea, hihi)

  3. @ana
    nume’mi place si mie sa dau. si imi plac marochinariile si merceriile. dar raman in pending problemele tale. deocamdata ma trezesc.

    @mirela
    trebuie.

  4. Mi-a plăcut postul – o combinaţie de sinceritate într-o ureche, combinata cu flash-uri imaginare. Un iz de „scaune albastre” şi „somn tăvălit pe doua locuri”. Mi-a plăcut foarte mult expresia – plină de semnificaţii….

  5. 🙂 iti multumesc.


Lasă un răspuns

