ştiţi ce-i ciudat?

11Aug08

că am încredere în ţigani cu ochelari şi ţigani care scot seara la plimbare canişi sau pechinezi. adică nu-mi imaginez să poată să se ia de mine, să-mi ceară bani, un ţigan cu un caine asa mic… neeee…

3 Responses to “ştiţi ce-i ciudat?”

  1. aia-s cei mai periculosi,par inofensivi =)))

  2. vai, ce draguţ! nu mi-a dat niciodată prin cap să nu mă tem de ei. oare pentru că eu n-am văzut aşa ceva până acum? norocosule!

  3. 🙂 eu am vazut si’am avut si prieteni rromi ochelariti cand eram mai mic.


Lasă un răspuns

