ştiţi ce e naşpa?

30Iul08

ca nu stiu daca in Bucuresti se pot cumpara autobuze. ca alea de pe 135. cu aer conditionat.
si sa merg asa la serviciu cu el… si sus, pe afisaj, sa scrie ce vrea muschii mei. si sa opresc in statii la misto si sa primesc degete’n parbriz. sa merg la mare cu el si sa iau toti autostopistii. chiar si pe ulitza principala din Vama Veche cred c’ar intra. l’as parca acolo, inspre pescari, si as dormi in masina. poate mi’as deschide si’o terasa, nu stiu.

sau as face glume proaste cum face nenea asta’n Sibiu.
cimitir



9 Responses to “ştiţi ce e naşpa?”

  1. 1 fcb

    ala e 17-le! sa nu-l injuri ca nu face glume proaste. cu ala merg eu la lucru cateodata.

  2. ma rog… nu te’ntreb ce facultate ai terminat.🙂

  3. si celalalt capat de linie care e?🙂 maternitatea?

  4. sau vreun bordel, doamne fereste!

  5. pe pula venim, pe pula ne ducem… cu autobuzu.

    (poti sa stergi porcaria asta filosofica)

  6. acum ceva vreme am visat ca luam 135’u din statie de la mine, urcam in el si coboram la mare, ma rog, in vama. dupa aia am observat ca pe 135 scrie gara constanta sau ceva ce contine constanta:))

  7. that’s weirdo.
    te asigur ca n’am avut nicio contributie la visele tale si ca timpul se scurge, normal, in sens invers sensului invers.

    constantza este femininul numelui meu, stiai?

  8. acum câteva zile am circulat şi eu cu şaptişptele, după ce am potolit-o pe sora mea care râdea de destinaţia scrisă mare cu galben şi majuscule…

    şi mai weird e că la cimitir este ultima staţie…

  9. 9 oe

    mi se pare logic sa fie ultima, na.
    aveti grija ca azi iar ma ocup de lucruri negre.
    putin mai tarziu.
    unicat, senzational si pffffrovocator!


Lasă un răspuns

