ce nu ştiu eu

30Iul08

este de cand imi pot permite sa pun firmei mele „Din anul XXXX”.
adica am vazut ca Vortex are „Din 1990” si mi se pare cam la limita.
eu’s nascut in 1981. merge?!

4 Responses to “ce nu ştiu eu”

  1. 1 moflea

    hmmm… merge ca in romania totul e posibil.

  2. 2 lala

    eu mi-aş pune ceva gen „since 2080”. mai de perspectivă.

    dac-aş vedea un pub aşa, aş avea tendinţa să stau înăuntru cât mai mulţi ani.

  3. cat de tare are fi since’ul asta in viitor.
    excelent, da
    sau in trecut ceva exagerat asa…
    „Since 1”. hehe.

  4. 4 greeras

    pe propriile picioare.


Lasă un răspuns

