a treia oară n-a mai mers

23Iul08

prima oara a fost anul trecut la Depeche Mode cand am gasit la un tip care era disperat ca ramane cu biletu’ in aer dupa ce aflase ca nu mai poate veni un prieten de’al lui. de fatza cu politia am scos banu’ si l’am cumparat. gazon A, pret „de magazin”.
nu’mi luasem bilet „din magazin” de la inceput pentru ca eram in panica de bani si nu stiu… ceva nu mergea. ideea cu mersu’ la stadion mi’a venit cu o ora inaintea inchiderii intrarii si dupa ce’i picase niste banuti in maini asa. am avut o bafta foarte mare.

a doua oara, tot anul trecut, la Rolling Stones. aveam si prietena pe’atunci (mmm) si’mi trebuiau doua bilete, na. m’am plimbat mult si panicat prin multime pan’am dat de un bisnitar mai panicat ca mine. „avem bilet la pret de magazin!” (de aici mi’a venit). ce’i drept, mai erau 15 minute si se’nchideau portile. „chiar asa? la pret de magazin?” „da, frate! il iei?” „ai doua?!” „cum sa nu? da’mi dai si mie de’o bere?!” m’am cam incurcat putin in calcule si i’am lasat vreo 15 lei in plus dar a meritat din plin.

a treia oara, acum cateva ore, n’a mai mers. m’am tot plimbat, m’am tot luat in vorba cu tiganii si nimic. toti cereau peste doua milioane pe un bilet de doar 100 Ron. un prieten mi’a spus ca erau care vindeau si cu 600 ron biletul la gazon B. eh. si ce ma distreaza pe mine e ca striga pe strada „aveti un bilet in plus? va rog, un bilet in plus…” mai au putin si spun ca toata viata lor au visat sa mearga la un concert Metallica.
unu’ m’a luat cam asa. „cati ani ai, ma?!” am mintit. „25!” „i’auzi ma gogule… il fericim pe baiatu’ asta? ca parca noi tot 25 de ani aveam cand am inceput (?!)… deci cat dai?!” „120 maxim” „HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA…”. pe la ultimul HA eram deja la metri buni de ei.
dar a meritat.
ploaie, sapca pe ochi pentru a nu fi vazut de prietenii care fac misto de mine c’am vandut biletu’ acum cateva luni si metroul plin de muzica’n casti la intoarcere. concertu’ ala simfonic. excelent.
a patra oare n’o sa mai existe.

6 Responses to “a treia oară n-a mai mers”

  1. 1 dora maar

    pai asta o fi fost pretul de magazin…
    :((

  2. e… a fost… 😦

  3. de ce eşti aşa sigur pe a patra?

  4. pentru ca’mi voi lua bilet din timp.
    sper sa mai gasesc joi la massive attack.
    ce mai faci? 🙂

  5. eu ascult chiar acum ceva mirific: love spirals downwards – tear love from my mind

  6. nu cunosc. dar voi fi mai si curios cand ajung acasa. mersi.


Lasă un răspuns

