OMG! There’s Gica Popescu!

07Iul08

asa as fi strigat in tramvai dupa acel domn daca: 1. se inventa Family Guy pe atunci, internet si torrente 2. imi venea mie ideea geniala sa strig asta si 3. daca aveam tupeu… de fapt asta’i 0.
deci era un domn care se semana leit cu Gica Popescu si pe care’l vedeam foarte des in drumul meu spre liceu. imi venea sa le spun in soapta celorlalti oameni de prin tramvai „pssst… salut… nu’i asa ca nenea ala seamana cu gica popescu?! ala de la burduf… da… nu, nu… in stanga… ala inalt, da… cretz si cu umbrela… nu, nu… cretz… unde vezi tu blond… a… ma rog… putin pe la spate dar PIERZI ESENTIALUL!!! tu’ti dai seama ca ne putem poza cu el si lauda la prieteni ca l’am intalnit pe Gica Popescu’n 14?”

5 Responses to “OMG! There’s Gica Popescu!”

  1. 1 geomarz

    M o întrebare.
    Nu se mai scrie după punct cu literă mare cum am învăţat eu în clasa I-a ?!

  2. o ba da.
    se scrie si cu cratima in loc de ce pun eu, apostrof.
    se scrie si Oh my GOD in loc de OMG sau daca tot e acronimat… se pun puncte dupa fiecare litera.
    se scrie cu ghilimele de deschidere sus iar la inchidere cu ghilimele jos… asa’i in limba romana.
    se scrie fara asa multe de suspensie care rup firul actiunii
    se scrie cu diactrtice.
    dar… totusi… nu mai suntem in clasa I, nu?

  3. 3 geomarz

    Unii se pare că n-au depăşit-o

  4. au luat’o’napoi.
    eu, de exemplu, am facut si clasa minus 2. care’i un fel de seral dimineata.
    joia, la cafea.
    cursuri de relaxare si „nuluatotulasaseriosinviata”.
    gratuit. buna dipozitie invinge, berea s’a scumpit iar balaurii moderni imi mananca doar virgulele si’mi lasa punctele cate trei, patru, cinci si perechi de cate doua puncte pe care na… le pun inaintea enumerarii celor de mai sus.
    o luam de la capat, ce zici?

  5. 5 fcb

    mda. deci cand l-am vazut eu pe liiceanu pe bitza….


Lasă un răspuns

