drumu’ de la cântar la supermarket

05Iul08

pai povestea incepe de cand nenea din imagine avea un simplu cantar cu care na… mai castiga un ban cinstit, mai vedea doua picioruse, o fustia, un maieu, un ochi… si’asa mai departe.
cand am trecut acum vreo cateva luni, avea si’o umbrela, o carte si niste baterii.
azi dimineata am descoperit si cativa ochelari de soare pentru copii, pastile de tzantzari, o masinutza, un fluturash de badminton plus paleta aferenta (sau invers?)
si na…
mai trec la toamna sa vad cum si’a adus o masutza, la anu’ sa gasesc un chiosc alb si peste 3 ani cel mai dens supermarket. concurent cu vecina Cora.
na...



10 Responses to “drumu’ de la cântar la supermarket”

  1. 1 dia

    ma prapadesc de ras de cate ori scrii

  2. 🙂 na…

  3. o stire bomba: imi zice sor’mea ca domnul din imagine’mi este vecin.😐

  4. Si o sa-ti sparga geamul pentru ca esti carcotas! Eu zic sa te muti!

  5. oricum o sa trebuiasca sa…

  6. D’oooooooooh!!!!

  7. există vreo logică ascunsă
    care leagă obiectele expuse?
    între cîntar & badminton
    legătura e simplă.

  8. stiu da’ mi’e rusine sa spun.
    e cam aceeasi cu toate sporturile. numai ca eu prefer rotunjimi’n loc de fluturi.

  9. 9 Anicatza

    muta-te aici oitzzo🙂

  10. trimite’mi bani de avion. :(((


Lasă un răspuns

