încep cireşele…

16Iun08

…şi-o dată cu ele apar şi mesajele „fără viermi”.
am prins azi unu’ cu riscul de a na… cumpăra… mmm…

cirese

şi cu ocazia asta, mi-aş dori unul cu „fără viermi, să moară mama!”



17 Responses to “încep cireşele…”

  1. „fara viermi sigur, sigur”=”calitate garantat” si totusi parca fara viermi sigur, sigur pare mai sincer, asa ca astept „fara viermi sigur, sigur” dar nu pe carton,pe hartie cu logo cora, carrefour, real, etc. in „piata” lor de fructe si legume:))

  2. vai da. ia ca o sa inspectez supermarket’urile si pe treaba asta.

  3. 3 dana

    aia e de la iancului, nu?

  4. o, da. la metrou. iesirea din piata.
    bune cirese.

  5. 5 blue

    la mine sunt 10 lei ciresele…si nu scrie „fara viermi”…
    vreau si eu!
    (chiar! aveau viermi?) daca chiar ti-ai luat, ia spune, si-a respectat omu’ ala promisiunea de marca?

    ps: oricum, cirese ca in curtea Alinutei „sigur-sigur” nu erau!🙂

  6. tu crezi c’am stat sa’mi dau seama daca au sau nu? le mananc dintr’o bucata, scot repede sâmburu, o plimb asa… stârcita’ntre masele prin stânga, prin dreapta… si’nghitzata e! next!

    ps: iti dai seama cum sunt acum alea?!!!!!!!???!!!!

  7. cel mai mult mi-a placut mesajul cu „cirese de post” ;))

  8. 8 blue

    am cumparat si eu azi „cirese fara…”🙂 tot cu 5 lei si foarte yummy (le-am mancat nespalate direct din punga pana sa ajung aacasa, recunosc…)
    …nici eu nu le-am controlat, sa nu regret dup-aia (desi viermi lungi ca cel desenat si-gur nu aveau!):D

  9. ala este cinciul… nu e vierme… tztz.

  10. 10 blue

    mi s-a pierdut din textul ce l-am scris, ca l-am incadrat in „v”-uri de-alea culcate pe post de fancy paranteze :p
    ziceam ca am cumparat cirese cu sloganul „fara…(si era desenat un vierme luuuung-lung. un miriapod de cirese”

  11. that’s very fucking cool.
    poza, vreau poza!

  12. God, acum câţiva ani am luat cireşe dintr-astea atenţionate şi le-am verificat🙂 la pofta pe care o aveam nu am mai ţinut cont că au viermişori, m-am gândit că o să moară ei la un moment dat, nu?

  13. da. mor.
    după ce se împrietenesc cu omuleţii din stomac.
    ăia de asigură că procesul digestiei merge stas.
    sunt mici cu şapcă roz, au lopeţi şi fac glume proaste când n’au de lucru.

  14. am citit un post mai recent de al tau cu cei doi domni:)) dar credeam ca ai glumit cand ai spus fara viermi sigur-sigur :))… se pare ca nu e asa:))

  15. hehe… trebuia sa pun acolo un link catre asta.
    ieri i’am vazut pe amandoi la aceleasi lazi de ciresi, una langa alta.
    nu cred ca mai merge strategia aceea ca se lucreaza la scarile rulante, e praf si muncitori dornici de carnitza. si cum ciresele nu au…

  16. hihi…asta seamana cu eticheta aia cu „peste dezmatat” (fara matze adica) :)) rumeinian edvartaizing😛

  17. excelent! trebuia sa’i faci poza.


Lasă un răspuns

