Ana şi Cornel. Presupuneri.

16Iun08

ACEST TEXT ESTE O GLUMA. NU STIAM NIMIC DE EXISTENTA FIRMEI ANA SI CORNEL. NU AM NICIO LEGATURA CU EI SAU CU ALTI OAMENI CARE SA AIBA LEGATURA CU EI. ESTE DOAR O COINCIDENTA FAPTUL CA DACA DAU PE GOOGLE SA CAUT „MEZELURI ANA SI CORNEL”, AL DOILEA REZULTAT E ASTA. VA MULTUMESC!

Au sigur peste 30 ani.
Ana are parul lung si poarta coc la nunti. Cornel are costum negru si cravata rosie… deah… oameni puternici.
Ana are picioare subtiri, umbla incaltata jos si are ochii verzi. Cornel mananca des chips’uri… mai ales in pauzele de masa dintre comenzi.
Ana poarta sutien si chiar uita sa si’l dea jos noaptea, inainte culcare. Cornel adoarme la televizor sau cu ochii’n acte si idei de prosperitate. Sexul este pe fereastra de mult.
Ana prefera cafeaua tare, tigarile moi si Neti Sandu. Cornel se trezeste inainte si in timp ce Ana se spala pe dinti cu urechile’n Capricorn, vrednicul ei sot deja… nu stiu ce face.
Ce face Cornel?
Damn!
Ana stiu ce face, in ciuda celebrei propozitii „Ana are mere…”.
Eu ma gandesc ca domnul Cornel este contabil. Numa’ sa nu’i fie frate, sau tata, sau unchi. Damn!
Deci click. Si peste o saptamana trimit mail sa vad cate din ce’am scris mai sus am ghicit. Si presupuneti si voi. Nu trisati!

*textu’ avea de gand sa fie mai bun da’ m’a emotionat Tori Amos. ma scuzati.



87 Responses to “Ana şi Cornel. Presupuneri.”

  1. neaaah!!
    ana si cornel sunt buticari!
    amandoi de la tara, dar romani ambitiosi. au facut profesionala sau ceva liceu de treaca-mearga. daca nu s-au cunoscut acolo, sigur intr-una din serile tineresti de tara, de pe sant (shantz, intelegeti). nu le-a trebuit lor carte, ca, vorba aia, ei au scoala vietii.
    si au vrut sa se ajunga…
    la inceput, ea a fost vanzatoare, el lucra la fabrica (foarte probabil de mezeluri sau ceva alimentar, de unde s-a si inspirat). apoi au avansat. ea de la Magazinul General din sat la Magazinul Cartierului Meu (din acela cu font mare alb pe albastru). el a plecat intr-o zi acasa cu suficente mezeluri luate pe sestache incat sa isi dea seama ca e bun pentru afaceri. asa ca nu le-a mai consumat, ci a inceput sa le vanda pe la prieteni, mai ieftin ca la magazin. ana ce s-a gandit si ea? ca nu e frumos ca ea sa vina cu mana goala acasa. marfa ei urma sa acopere alt target (desigur, ea nu a gandit in termeni kotlerieni), aducea cafea si creme Farmec pentru doamne.
    si uite asa…de la mezelul pe sub mana, la un logo pe saptamana. sau ceva.😀

  2. s’a notat. peste o saptamana le trimit mail. sper sa fie cu un simt al umorului dezvoltat si carnos.

    ma?! da’ Cornel? Ana carneste si Cornel? Cornel ce face?!

  3. ana si cornel sunt copiii familiei,parinti,bunici o ruda de pus la loc de cinste, pe eticheta firmei de mezeluri, cel mai probabil sunt totusi copiii familiei.

  4. e posibil.
    „copii? ce vreti sa fiti cand veti fi mari?”
    „pai eu vreau sa fiu carne”

    iar cornel, dupa discutii aprinse cu ruxandra, mi’am dat seama ca poate fi un cârnat.

  5. ah, si trebuie sa te adresezi brand managerului :)) pentru „povestea din spatele numelui”…
    deci cornel e carnat iar ana e…sunca?

  6. ana este direct carne.
    suna atat de porcos, stiu.

  7. Acuma ma gândesc la cuplul Ana şi Cornel pe care îi ştiu eu. Şi îi văd în şorţuri dinalea de măcelari ;))

  8. bă? ce-i aia cu contabil acolo?
    schimbi!
    pune DTP-ist ;))
    ntz ntz

  9. cic-cic, nu!

  10. Deci Ana iapă Cornel Purcel de mână şi… yachh! Canibalilor!

  11. eu zic asa.
    ca sexul la ana si cornel nu e demult pe fereastra.
    35 ani, cam asa, inca pasionali, se iubesc cum stiu ei mai frumos.
    dupa mese copioase cu mezeluri.

    cornel poate mai calca stramb. cu gandul si ochii sigur, dar sunculitele anei sunt cele mai gustoase pentru el.
    [de ce vorbesc asa?]

    in bucatarie au coltar si abia ce si’au pus aer conditionat, cornel se joaca mereu cu telecomanda.
    si si’au luat si niste lanturi noi de aur, putin mai groase.

  12. ma? frumos spui tu acolo… da’ daca nu’s cuplu, totusi?! brrrr…

  13. Ana e de fapt Andrei si e gay! Se promoveaza mezelurile vesele facute din animale ce radeau cand au fost macelarite pentru ca noi sa ne infruptam din mezele. Mmm… yammy!

  14. dom’le, eu cred ca ana isi da, defapt, jos sutienul cand isi face toaleta de seara, dar pe langa faptul ca la plaja nu face asta, il si tzie asa de strans in tipul zilei, incat deformarea pieptului ei este mai degraba plastica… asa ca e ushor sa crezi ca inca il poarta cand se urca seara in pat…

  15. hm… notat!
    da’ vedeti ca’i scriu toate astea si poate mi’o iau rau!

  16. ana si cornel duc o viata tipica de bloc cu patru etaje (da’ ei stau la 3). s-au iubit candva, acum dorm in camere diferite ca dl cornel sforaie prea tare. si-au deschis o afacere cu ajutoru’ unui unchi de’al anei (iar chestia asta o sa fie intotdeauna amintita la orice cearta). ana se ocupa cu ambalajele, cu gustatu’ si cu superioritatea cand mai merge pe la munca (si are fundu’ cam mare, mersu’ cam leganat). cornel e cu actele, salariile, alea alea. vine obosit de la munca, da’ niciodata nu refuza o invitatie la vreo nunta.
    cine i-ar mai tine in aceasi casa, daca nu preparatele din carne?(si floricelele alea desenate, asa subtil).

  17. eu sunt de parere ca ti-o poti lua „original” doar cu ce ai scris tu… dar in fine… baga-ne si pe noi in oala :))

  18. si au rude pline de salam si cârnati… ca sa nu zic de nuntile la care asigura mezelurile…

    va bag, cum sa nu! hahahaha…

  19. deci majoritatea crede ca-s buticari. tzam zis io?

  20. nu nu, el e un fel de subinginer si ea a facut niste cursuri o data, de folosire a computerului.
    ana si cornel, micii mediocrii de mezeluri.

  21. 21 rose4you

    simpatica provocare…asadar…Ana si Cornel fosti medici veterinari sau ingineri agronomi…”schimbarea” spre construirea fabricii de mezeluri, le ofera sansa de a iesi din impas…locuiesc la casa, e posibil sa fie doar parteneri de afaceri…dar in cazul in care sunt casatoriti,cu siguranta au multe griji si responsabilitati dar, impreuna le depasesc cu brio-de ce ?fiindca ei stiu ca succesul unei afaceri consta in respect reciproc.

  22. 🙂 eu cred ca daca erau doar parteneri de afaceri, puneau alt nume firmei…
    hm… cred ca si tata si fiica dac’ar fi, la fel…

  23. 23 rose4you

    …astept raspunsul lor…dar..daca nu vor fi avand simtul umorului?.

  24. si eu’s emotionat de care va fi reactia lor.
    luni le scriu.
    brrr…

  25. revoltător!

  26. nu. ce? hai măăă…

  27. 27 rose4you

    ei….ai scris?…au raspuns?- sa nu-mi zici ca te-ai razgandit – eu una cred ca se vor bucura macar au ajuns „cunoscuti”…asteptam sa ne dai vesti!

  28. nu m’am razgandit… pff… cum sa fac asta?
    diseara le compun si le trimit.
    sper sa primesc raspuns de la ei cat mai curand.
    multumesc pentru sustinere.

  29. 29 rose4you

    Morcoveata! raspunsul…:-) .

  30. eu le’am scris. jur.
    astept si eu.
    raspuns frumos sau vreo trimitere in origini sau in judecata.
    na…

  31. 31 rose4you

    Ei …asteptam!
    Chiar ti-am zis cat de simpatic si haios gasesc a fi blogul tau?…daca nu, iti spun acum.
    Cine ti-a zis ca „ciresi” e mai bine dacat „cirese”?
    cum sa spun eu -Dulceata de ciresi amare- cand o viata intreaga eu stiu sigur, sigur ca am spus: cirese amare…:-) .

  32. mi’a spus un coleg ca cica acum… cu noul DOOM, avem de a face cu cireshi in loc de cirese. na…
    tre’ sa ma documentez
    si’ti multumesc pentru cuvintele despre blog… imi pare tare rau ca nu mai postez atat de des ca pe vremuri… eh… varsta dom’le…

  33. 33 rose4you

    Ce te vaiti atat…lasa ca nu varsta e vinovata, ci viata grabita din secolul in care traim…
    Ai dreptate cu noul Doom…-vezi eu pot sa zic:din cauza varstei „Am uitat completamente de Noul….” of ..

  34. 🙂
    inca nu mi’au raspuns.
    probabil misiunea e pe cale sa esueze.
    eh.
    gasesc eu altii.😦

  35. 35 rose4you

    A..nu! hai ma…si chiar ar fi fost dragut sa stim cine sunt.
    Esti sugur , sigur ca ai adresa corecta?(glumesc,te necajesc)

  36. 36 rose4you

    si am mai facut si greseli erata: „Sigur, sigur”…

  37. pai adresa este cea de pe eticheta.
    trimite’le si tu un mail… poate ai mai mult succes.

  38. auăleu… m-ai demolat cu DOOM-ul.
    cum să-i pot zice lui creangă la
    următoarea sesiune de spiritism?😦

  39. pan’la creanga avem de infruntat bunici, unchi, gradini… of…

  40. 40 rose4you

    ei asta-i, sa nu zici ca te-ai suparat!daca da -scuze!
    dar va rog, lamuriti-ma …ciresi=pomi ;cirese=fructe conform dex -s-a schimbat ? Eu sincer nu mi-am cumparat DooM asa ca, posibil sa n-am habar(vorbesc sincer!)

  41. pentru ce sa ma supar, mai?🙂
    eu nu ma supar asa usor… pff… mai ales virtual vorbind.
    ciresi cica fructe. dar vreau inc’o confirmare.

  42. 42 ich

    mai morcoveata, vezi sa nu ti se raceasca grisul de grija altora si incearca umorul asta de 8 ani cu alti „culti” ca tine, lasa-i pe restul sa faca ce stiu ei mai bine si nu mai incerca s-o faci pe interesantul decat daca dovedesti ca ai realizat mult mai mult decat cei despre care incerci sa scrii si nu prea-ti iese.. parerea mea. noroc!

  43. pai tocmai l’am incercat cu cativa oameni care, dupa cum vezi, s’au distrat pe seama unei glume, zic eu, destul de inofensiva si fara ascunzisuri politice, administrative, economice sau de orice alta natura.
    este normal sa ai o parere a ta pe care sa o sustii dar nu este normal sa crezi ca stii cat sau ce am realizat.

    ce inseamna o realizare pentru tine?

    am dat un search pe google dupa „ana cornel mezeluri” si vad ca’s pe prima pagina… inconjurat de tot felul de articole mai mult sau mai putin in avantajul „ana si cornel” iar postul de fatza, de mai sus adica, este, parerea mea, o gluma pe care am considerat’o foarte buna.🙂
    daca am jignit in vreun fel pe cineva, este rugat sa’mi trimita mail la cnimigean@gmail.com cu problema pe care o are si na… comunicam.

    era perfect daca nu te dadeai anonim.🙂 o seara faina!

  44. 44 ich

    Inainte sa faci o „gluma” este bine sa te si informezi un pic, nu sa faci o serie de „presupuneri” despre acei oameni. Era o gluma buna (parerea mea) daca era despre brand sau produse, nicidecum sa „analizezi” oamenii (fara sa stii nimic despre ei). In orice caz, daca este vorba despre o frustrare a varstei nu ai nicio vina.
    Si in legatura cu anonimatul, se pare ca si tu esti intr-o umbra si pari genul de persoana cu inspiratie si curaj doar in fata calculatorului. In fine poti sa scrii despre ce vrei, doar este pagina ta, dar (cum am scris mai sus) mi se parea mult mai bine gandit, inca o data parerea mea! Respect

  45. 🙂
    a fost o gluma bazata pe legaturile dintre nume si produs. „Preparate din carne Ana” de la „Ana si Cornel”. ma rog… am eu un simtz mai ciudat al umorului si’mi cer scuze pentru el.

    la problema cu anonimatu’ m’am gandit ca daca iti dadeai o adresa de mail vadila, iti trimiteam un mail si nu mai era nevoie sa ne scriem public parerile pentru a rezolva cazul, daca exista.

    deci, repet, daca spui ca e o gluma proasta si vrei sa o sterg, am s’o fac dar daca doar consideri ca este o gluma proasta… na… ramane postat atata timp cat d’aia ne’am nascut oameni… sa fim subiectivi, sa ascultam genuri de muzici diferite si, probabil, d’aia s’a inventat si vopseaua de par.🙂

    o seara faina si astept un raspuns, totusi, pe cnimigean@gmail.com.
    sterg? deranjeaza? modific?

  46. Lucrurile stau cam asa. Ana si Cornel, sunt o Ana, si un Cornel. Oarecare. Nu stiu exact de unde s-a tras concluzia ca s-ar face referire la doua persoane anume. Faptul ca o companie insa a ales numele inspirat de „Ana si Cornel”, este alta mancare de peste. A se intelege ca nu facem referire la doua persoane anume (fie ele patroni, cersetori, contabili sau oameni de serviciu). Pur si simplu sunt doua nume, ce s-au intamplat sa se afle pe un ambalaj de mezeluri.

    DACA nu sunteti capabil sa vedeti in spatele mesajului, va recomandam sa mai puneti mana pe o carte, si sa aflati ce este subtilitatea.

    Iar legat de „gluma proasta”, presupun ca „La Bloc” vi se pare o comedie excelenta, nu ? Noi aici facem „la blog”, si ne pare rau ca nu suntem pe gusturile rafinate ale dvs.

  47. 🙂 misto aia cu „la blog”.

  48. traesc din medicamente este f f greu sa traim 2 bolnavi cu asa boli incurabile din acesti bani, doar vedeti din ancheta sociala ce fel de venit avem, si noi nu putem efectua nici un fel de activitate , daca ne veti ajuta dumnezeu o sa va rasplateasca asa cum stie el, noi ne vom ruga ptr binele si sanatatea dv tot timpul, eu am un cont acolo unde iau pensia adica la raiffaisen bank si are nr ro93rzbr0000060001059026 in lei, sau acasa ori-ce fel de ajutor este bine-venit, Doamne ajuta,, tel 0764807565
    –––––––––––––––––––––––––––

    va rog ajutati-ma cerere.jpg

  49. Frati crestini, dupa cum vedeti din documentele care vi-le trimit ,sunt f bolnav impreuna cu a mea sotie si traim cu medicamente de 14 ani luam amandoi aceleasi medicamente zilnic, care ne costa f mult, iaca vine iarna si noi nu avem lemne pt foc si multe altele, de aceea va rog ganditiva macar o clipa la dumnezeu si faceti un mic ajutor si pt soarta noastra f chinuita si bunul dumnezeu o sa va rasplateasca atunci cand vei avea mare nevoie de puterea lui, nici odata sa nu zici ca nu vei avea nevoie de dumnezeu,, acolo unde iau eu ajutorul de la handicap am cont la raiffaisen bank cu nr ro93rzbr0000060001059026 in lei, dumnezeu sa va binecuvinteze,, astept,, tel 0764807565 , nu putem efectua nici o activitate, stie dumnezeu totul despre noi. ne costa numai medicamentele in fiecare luna 230 lei compensat, si apoi cheltuelile comune de zi cu zi, de aceea va rog sa nu ne uitati,,doamne ajuta,, va rog comfirmati primirea meilului, multumesc,, A-R
    –––––––––––––––––––––––––––

    cerere.jpg externare

    • 50 carra

      Pai sa va spun eu cam cum sta treaba: Ana nu-i deloc grasa si cu coc…dar este dusa cu capul..o parvenita de undeva de la tara ,si prin nush ce porci sacrificati in grajdurile C.A.P.-ului s-a ajuns o mare doamna de nu-i ajungi cu prajina la nas….si Cornel un geambas,care vindea caii in obor…stau la bloc,,dar isi face acum un mare conac la intrare in oras….
      El da este de treba dar ea……vaiiii…scorpie….si el nu-i gras si burtos…un don juan al oarsului deh… are banii omul,si nu le m,ai plimba cu carutza ca alta data acum cu caii putere,,,,

  50. 51 Chronos

    Cand am vazut emblema de pe produs chiar ne-am intrebat :oare chiar asa or arata: In jur de 40ani Ana cu coc si plinuta iar Cornel gras marunt si burtos.
    Toate ca toate dar produsele sunt bune n-am ce zice si cred ca si ei sunt de treaba🙂

  51. salut Chronos.
    nu stiu cat de de treaba sunt Ana si Cornel eu am facut doar o gluma care mie si catorva prieteni de’ai mei ni s’a parut foarte buna.🙂
    Ca am deranjat sau nu, asta este treaba lor.
    Si, da, probabil ca sunt bune mezelurile din moment ce maica’mea a cumparat… desi ai cautat pe google „ana si cornel”? ia incearca!

  52. 53 consumatorul

    Ana & Cornel vinde mezeluri de proasta calitate doar datorita pretului. Au preturi mici iar lumea e saraca, calitate de unde ? Cred ca le fac prin fostele grajduri de la CAP-ul din comuna lor, cu apa statuta !

  53. uuuu! am descoperit un blog interesant despre doamna Ana.
    imi pare rau ca am descoperit asta, ma scuzati!
    http://anaparaschiv.blogspot.com/

  54. 55 mady

    mai morcoveata nu am nimik k tn dar cand o sa reusesti si u in viata ca doamna ana mai vb pana atunci potoleste_te in a cauta defecte anei si a familiei ei .Fiecare dintre noi avem defecte si nu cred ca lumea este perfecta.daca tu te consideri perfect bv tie ai o parere bn despre tn.FELICITARI…revenind la discutia mea, daca asa au vrut ei sa isi promoveze produsele bv lor si se pare ca au reusit.respect pt familia PARASCHIV din MIZIL.

  55. reia abecedarul de la A si revino cu cateva fraze mai pe intelesul meu.
    multumesc.

  56. 57 Dorian Ardei

    Deci foarte tare! Morcoveata, m-ai facut sa zambesc! Multumesc. Super Blogul. Eu zic ca Ana tine bine bugetul, am mai gasit pe net ca si isi bate angajatii, tot din cauza de buget probabil, iar in tot acest timp Cornel saracu chiar munceste. Sunt simple supozitii…

  57. de la Carra citire de mai sus, de la comentariul no 50:

    „Pai sa va spun eu cam cum sta treaba: Ana nu-i deloc grasa si cu coc…dar este dusa cu capul..o parvenita de undeva de la tara ,si prin nush ce porci sacrificati in grajdurile C.A.P.-ului s-a ajuns o mare doamna de nu-i ajungi cu prajina la nas….si Cornel un geambas,care vindea caii in obor…stau la bloc,,dar isi face acum un mare conac la intrare in oras….
    El da este de treba dar ea……vaiiii…scorpie….si el nu-i gras si burtos…un don juan al oarsului deh… are banii omul,si nu le m,ai plimba cu carutza ca alta data acum cu caii putere,,,,”

    care a ghicit? care? care? dam un premiu mic?

    Multumesc, Carra si bine te-am gasit!

    • 59 carra

      asta am auzit si eu…..acum nu stiu cat de sigura este sursa…..vorbeste lumea…
      daca am jignit pe cineva imi cer scuze…

    • 60 clona_11

      maaai sa fie,sa stii ca nu a nimerit-o, ci stie f bine carra .prin zona cam controleaza piata si nu numai, dealtfel daca ai ceva rude de lucreaza la ei e indicat sa taci si sa te faci ca nu vezi si nu auzi .nu fac ei mare lucru..dar banii curg si nu putini, desigur din munca prea cinstita–cineva acolo sus (buc)!!! ai iubeste,iar din prea multa recunostinta si-au facut si biserica–in parcul orasului. aaaaha, era sauit, are dreptate carra,si-au tras si un ditamai palatul pe citeva hectare la intrarea in micutul oras de ramai masca cind incerci sa-ti dai seama de investitie (desigur din profitul firmei ana & cornel srl) .daca nu mai punem si cele citeva masini auto proprietate, cam ceva peste 100 plus cele ale bastanilor printre care super-luxuri si nu putine…cam asta ar fi firma de carne si preparate din carne ana & cornel srl .hahaha, glumeam,au mult mai multe ferme, abatoare, magazine, terenuri, case si apartamente, baruri, si…mici afaceri.daaaa, astai tigania-conduce romania. si ultima-stiati ca???????? justin, fiul fam paraschiv a fost ales ca cel mai prosper afacerist al judetului prahova, situinduse pe primul loc in top ??????? pot decit sa le urez succes, pe munca oamenilor pe care ei nu dau doi bani, dar daca doar ei au avut tupeul asta, atita timp cit oamenii au cit de cit un servici…asta e . oricum nu trebuie uitaata vorba lui tintareanu-nu luam nimic cu noi, iar omul are decit o viata si-o gaura in cur !

  58. daca tu crezi c-ai jignit, atunci despre mine ce poti spune? :))

  59. 63 deny80

    mai morcoveata dak nu cunosti adevarati patroni ai firmei nu mai vb.cred k esti un fraierik asta e

  60. 64 deny80

    felicitari familiei PARASCHIV ptr firma p kr o detin si anul ce vine sa le aduk mult mai multe realizari.

  61. mai deny80, pune pana pe cartea „Cum sa scrii fara k si mai multi i cand este cazul” aparuta la editura „Triciclete de vanzare” si disparuta la editura Haisabem. Apoi discutam cu cartile pe masa. Recunosc ca tre’ sa ma apuc de virgule.
    Felicitari familiei Paraschiv si fanilor ei!

  62. 66 deny80

    ia intereseazate mai morcoveata kre este cea mai tare firma din tara la momentul d fata cu vanzari record si mai vb

  63. 68 deny80

    ptr ce iti trebuie

  64. pai sa vad si eu unde scrie ca-i cea mai tare firma din tara.
    sau zi-mi unde ai aflat.

  65. 70 deny80

    asta este adevarul

  66. 71 fllory

    eu lucrez la ANA si CORNEL.
    am citit si m-am amuzat copios de imaginatia pe care o aveti….
    cel putin la ,,Ana e o carne si Cornel un cârnat…,,
    Sa va spun: Ana femeie care tine la silueta ei, 46 ani, Cornel barbat serios 48 ani, fumator si consumator fidel de alcool…..
    Sunt patronii firmei, o firma infiintata in 1998.
    MAI MULTE CITITI CE A SCRIS CLONA_11.
    CLONA_11 AI MARE DREPTATE!!!!!

  67. 72 mady

    mai draga fllory,daca lucrezi akolo ai face bn sa taci ptr ca e mai bn.de la firma aia primesti un salariu si….nu esti in masura sa vb despre ei….u esti doar o angajata de a lor si atat.

    • 73 UN OM DE RÂND

      Măi dragă Mady, dacă Fllory lucrează în această firmă eu cred că este cea mai în măsură să spună ceea ce este adevărat şi corect în acelaşi timp.Tu nu crezi asta?

  68. 74 Monica

    @ mady: Ce replica cu aroma comunista🙂

  69. 75 UN OM E RÂND

    Salut Morcoveaţă, e destul de amuzant ce am citit pe aici.Eu lucrez de mulţi ani în această firmă.Pot spune că oameni mai ambiţioşi şi mai calculaţi ca patronii mei nu există.Au reuşit să facă din aceste două nume ”Ana&Cornel” un brand renumit de nivel naţional.Povestea cu ei a început de la nimic şi a ajuns la afaceri cu rulaj foarte mare.Să ştii că nu e adresa mea validă, este una inventată pentru că nu vreau să se ştie cine sunt.

  70. Salut omule de rând şi îţi mulţumesc pentru vizită şi comentariu.
    Nu am nimic cu Ana şi Cornel, eu am făcut pur şi simplu, cum se zice, un plamflet, iar alţii, mai sensibili, au luat de bună gluma mea finuţă, hihi!
    Mult spor la treaba in continuare si felicitari familiei pentru afacere! Sper ca nu-s foarte suparati pe mine.

    • 77 UN OM DE RÂND

      Salutare Morcoveaţă, sunt foarte sigur că nu ai nimic cu ei şi că a fost o glumă, nu cred că pot fi supăraţi pe tine pentru că nu au timp să se uite pe aceste postări.Cred că e bine să mai şi râdem cîteodată.Până la urmă fiecare face cea ce-i place.Am urmarit link http://anaparaschiv.blogspot.com/ şi nu am găsit nimic acolo.Oare ce ar fi fost acolo?Aştept să-mi spui.

  71. Salut omul de rând,
    Au avut timp sa se uite, sunt convins, chiar a incercat cineva sa ma faca in toate felurile, vezi comentariile 42 si 44.
    Blogul ala era cu chestii serioase despre Ana si Cornel, despre tot feluri de lucruri care nu ma intereseaza, dar poate ca interesau pe vizitatorii mei.
    In fine, totul este sa fim sanatosi.
    Daca voi primi un mail oficial de la Ana si Cornel, in care-mi spun ca i-am suparat si DE CE i-am suparat… cu argumente puternice… eu scot acest post de pe blog.

    Numai bine,
    morcoveaţă

  72. 79 ALISSIA

    ANA@ CORNEL -MEZELURI DE FAMILIE…

  73. 80 foxy

    daca crede cineva ca ei s_au realizat doar pe munca lor se inseala.ei au facut avere pe spatele oamenilor care lucreaza la ei si pe spatele fetelor care stau si le vand marfa pe un salar de nimic cu multe retineri pe motive de garantie si lipsa in gestiune.nu spun de cum se poarta sefii zonali cu ele.de la avansuri la mizerii care mai de care.sa stiti ca asta e adevarul despre ei.cine spune altceva e mincinos sau face parte din”marea lor familie”pe care apropo am cunoscut_odin pacate pt mine si in cunostinta de cauza am indraznit sa scriu si eu despre ei.

  74. 81 BELLA

    intrati pe SC ANA&CORNEL SRL-AVOCATUL DIAVOLULUI SI VEDETI ADEVARUL DESPRE ACEASTA FIRMA;CINE NU CREDE E INVITAT SA LUCREZE LA EI, SI DUPA ACEEA SA POSTEZE PARERI, EU AM LUCRAT SI N-AM VAZUT IN VIATA MEA NEREGULI MAI MARI CA LA ACEASTA FIRMA,SI AM SA ENUMEREZ CATEVA, DACA VI SE PARE LEGAL….
    AICI FEMEILE INSARCINATE SUNT OBLIGATE SA-SI DEA DEMISIA INAINTE SA RAMANA IN CONCEDIU;PERSONALUL LUCREAZA ORE SUPLIMENTARE CARE NU SUNT PLATITE;BONURILE DE MASA SE IAU SALARIATILOR FARA MOTIV, DE AICI LUNAR PLEACA 70-80 DE PERSOANE, SI ALTII O IAU DE LA CAPAT SAPTAMANAL,PATROANA SE DUCE IN ZIUA DE SALARIU LA PERSONAL SI TAIE OAMENILOR DIN SALARIU FARA A AVEA VREUN DOCUMENT SCRIPTIC CU PRIVIRE LA NEINDEPLINIREA SARCINILOR DE SERVICIU, ACOLO OAMENII SUNT JIGNITI, SUNT TRATATI CA SCLAVII PE PLANTATIE, EXISTA SEFI CARE, PENTRU UN BAN IN PLUS SANCTIONEAZA DRASTIC ;IN CONCLUZIE VENITI LA EI SA VA ANGAJATI SI VOM VORBI DUPA ACEEA, NU DIN AUZITE, CI TRAIND-O PE PIELEA VOASTRA.

  75. 82 cristi

    am mai auzit de la cineva ca-si bat joc de oameni, daca nu-i ia nimeni la rost, asta e….,ca orice firma care se ,,respecta,,,sunt in stare sa calce si pe cadavre numai sa-si umple buzunarele, eu am o vecina pe care am intrebata daca a obligat-o sa-si dea demisia pana sa ramana acasa in concediu de maternitate, mi-a spus ca in caz contrar nu i-a fi eliberat actele necesare pentru indemnizatie, deci s-ar putea sa aiba dreptate persoana care a scris ceva mai sus

  76. imi spune si mie cineva cum alcatuiesti o propozitie cu cires si sa raspunda la atribut vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaa rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooooooooooooooogggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  77. 84 cucu

    multumim frumos pt tot. dar nu se face asa.

  78. cum adica? nu inteleg nimic. cui adresezi afirmatia?

  79. cred că vorbea cu copiii de la secția compuneri😉


  1. 1 știti unde s-a renovat și arată foarte mișto? « morcoveaţă

Lasă un răspuns

