bună dimineaţa

15Iun08

o să încerc de luni să revin. cu diacritice.
cu capuşele alea de le tot visez si cu tot ce-am mai visat într-un timp străin.
cu hobby-urile mele de împartaşit şi încercat.
cu poze de pe trotuar, din metrou si de pe firele de troleu… buz.
de pe blocurile pe care-mi place sa le calc. de pe magherul contaminat de culori.
cu nunţi, botezuri si lacune de cuvinte, cu şoapte-n tramvai si ţineri aminte.
am agenda plină de-ntâmplări.
fizicieni, arheologi, contabili si alchimişti… toţi sunt oameni. si au mâinile grele.
am luat 7 la chimie-ntr-a 10-a. în rest, peste 8… dar nu mă pune sa-ţi spun „pe de rost” alfabetul lui mendeleev.
dar până plec la mare…

5 Responses to “bună dimineaţa”

  1. 1 dia

    haida nenea, te asteptam cu intamplari, sa ne mai delectam si noi.

  2. La Ce Pr Nd Pm Cr Mr parcă aşa-ncepea alfabetul lui Mendeleev 😀

  3. profil uman? 😀

    multumesc pentru ca nu ma plictisesc niciodata.

  4. Real dar anti!
    Aveam o colega cu care ne certam recitind alea cu Câr Mâr din alfabet (aşa înjuram noi) , dar puneam de la noi, chiar dacă era pe perete tabelul.

  5. mă distrau foarte tare orele de chimie din liceu la care când aveam lucrare, profa ne atenţiona că dacă tragem cu ochiu’ la tabelu’ mare de pe perete, ne scade un punct şi nu mai facem experimente cu eprubete mici şi colorate… sau era’ntr’a şaptea?! hm…


Lasă un răspuns

