made my day – part II

23Apr08

chiar daca am intarziat mai mult decat s’a cuvenit, am reusit sa’i ofer poza domnului care mi’a facut ziua acum cateva zile.
l’am gasit imediat, l’am chemat imediat si i’am adus aminte de tupeul dumnealui de a’mi cere sa’l fotografiez.🙂
il cheama Ion si nu Gheorghe cum as fi vrut.
s’a intimidat cand a primit poza iar colegii lui au inceput sa’l ia la misto pe el si sa tipe la mine ca vor si ei.

ion



22 Responses to “made my day – part II”

  1. Din asta ar trebui sa rezulte ca esti un om bun, poate chiar inimos?

  2. 2 Niji

    hug ma, hug.

  3. bravo, ma. o sa poti spune si tu de-acum ca ai lucrat pe santier.

  4. si taica’miu lucreaza pe santier si ar fi vrut sa lucrez si eu pe santier dar am renuntat la facultatea de constructii din motive… hm… tehnice… nush cum sa le zic.
    cand eram mic ma lua cu el si hehe… ce de feng shui prin baracile muncitorilor…🙂

  5. 5 irina

    cat de tare :))

  6. anecdota live, in direct🙂

  7. ia uite, i-a luat si rama! bine ca nu ai pus printuri cu el prin oras

  8. da ma. nais.

  9. 9 Nane

    Simpatic nenea🙂. Acum a fost revanşa. you made his day.

    Au oamenii o metamorfoză în ei şi devin fotogenici cînd treci pe lîngă ei cu aparatu…de speriat. Eu am „ratat” şansa de a fotografia „modelele” de lucrau pe Lipscani, dar mi-era că nu intră toţi în cadru.

  10. 10 Anicatza

    cool man cool!!!
    u made my day!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. super taare! un ion faimos…oitz, rama insa nu-mi place😛 nu se potriveste!

  12. eh. nu aveau alta culoare.
    i made his day!
    asa trebuia, da, sa se numeasca postul.

  13. 13 ametzitul

    bravo ţie!!!🙂

  14. Ar fi culmea să-i mai faci un tablou cu poza asta nr. 2😛

  15. m’am gandit sa’l obosesc pe saracu’ om asa… intr’un „perpetuum photo”…

  16. Tia facut ziua? De nastere? Sau cum tia facut ziua? Ziaru Ziua? Nunteleg.

  17. 17 gigi capsunaru

    DA si ? Si ce adica ?

  18. Adica nunteleg.

  19. dadatroll,
    a face înseamnă a construi şi în cazul zilei i-a umplu-o cu ore😛

  20. 20 dana

    e ca un fel de made my day, doar ca in romana
    btw…nu pot sa nu observ simtul culorii la nenea asta. care isi asorteaza fesul cu vestimentatia. e simpatic😛


  1. 1 chiar dacă… « morcoveaţă
  2. 2 made my day « morcoveaţă

Lasă un răspuns

