Salvaţi copiii?

18Apr08

amnestyrochild

– am gasit’o pe un site strain.
– „9 years older” ?
– vorba lu’ Niji – „de cand se machiaza copiii la 9 ani?”
– ce dracu’ vrea sa’nsemne urmele alea? a plâns cu rimel? sau cum a fost maltratata fetitza?
– si al copil si mai frumos n’au gasit?
– si care o fi agentia care a adus ideea unei asemenea opere de arta?!

sau oi fi eu prea rau. iar.

later edit: – mi se sopteste de la ruxi ca cica e praf/mizerie ce are la ochi iar „9 years older” este joc de cuvinte. na… eu tot nu’s de acord.

17 Responses to “Salvaţi copiii?”

  1. bre, fugi inapoi pe furma de vezi explicatia
    e de bine acolo, dea?
    e deep, asa cum ne place noo 🙂

  2. Mie mi se pare foarte sugestiva reclama… Si n-o sa-ti vina sa crezi dar unele fetite chiar se machiaza la 9 ani. Verisoara mea e in lcasa a 3-a si o mai insotesc uneori la scoala si in excursii. Raman uimita mereu cand le aud pe fete ce discutii au…

  3. daca citesti si „bring children back to childhood” gasesti cheia de la „9 years older”…
    si da, kids aren’t kids ci mime ale adultilor, pentru ca adultii ii trateaza asa, pentru ca adultii scot carti pentru copii scrise a la cosmopolitan si compania.

  4. @transp. ti’am raspuns tot acolo pe urma-forum.com la topicul aferent

    @Carina. da… se machiaza… dar ce legatura are machiajul cu petele de pe obraz? damn! sunt confuz.

    @mirunescu. am gasit cheia de la prietenii mei de pe forumul urma unde am mai pus reclama. asa e. dar… totusi… petele?! praf? mizerie? cum zice ruxi? sau ce sunt? deci fetele de 9 ani sunt tratate ca fete de 9+9=18 ani?! se machiaza si sterg prafu’ cu… hm… cu OCHII?!

  5. a plans cu rimel, nu cu praf… da…she’s a grown up, si cand plange plange cu rimel.

  6. mai, print-ul respectiv face parte dintr-o campanie de refuz a exploatarii sexuale a copiilor.
    stiind asta, print-ul respectiv devine foarte usor de inteles.
    ti-a explicat si petita, aia e 🙂
    uof. oaie, treci la coltz.
    printul e genial ca idee.
    iar rimelul trebuia mai cu stil ca sa fie genialitatea pe de-antregul. 🙂

  7. aaaaaaaaaa.
    dec e rimel, gloss si e machiata pentru ca este exploatata sexual mai devreme de varsta. bun.

    deci abuz sexual si nu abuz… cum sa’i zic?! d’asta de’o pune pe saraca fata sa munceasca.
    deci eu nu gaseam ideea, ruxi mi’a bagat’o p’aia cu prafu’ si na…
    acum am inteles.

    a propos de abuz sexual… ati vaut ca thailandezii nu’s foarte subtili http://www.oitzarisme.ro/index.php/2008/04/18/child-protection-foundation-of-thailand/

  8. deci ne lamuritaram. eu as merge un pic mai mult de abuz si zic ca e vorba de maturizare prematura, fie ca e vorba de sexualitate sau mentalitate. de unde machiajul. ca un fel de Praslea, creste intr-un an cati altii in 7 (9 aici):D. iar fetita e frumoasa, oitza.

  9. pai ma’nerveaza ca’i prea frumoasa.

  10. nu trebuie sa fii urat pentru a fi matur. ba se zice uneori ca frumusetea e un rezultat al intelepciunii, experientei. you know, frumusete interioara care se observa si la exterior.

  11. n’am zis ca ar fi trebuit sa fie urata ci ca este PREA frumoasa. stii… ca’n luceafaru’.

  12. scrtz
    acum iar esti prea na… 😛

  13. Si eu tot praf/mizerie zic ca e pe fata. Da pe buze are lipgloss… Unde ai gasit-o?

  14. rimel e clar.. nu vezi ca e data si cu gloss pe buze ?:)) eh copiii din ziua de azi.. sunt precoce..
    9 years older..poate suntem noi ignoranti si nu ne dam seama decat cine e mai in varsta..

  15. 17 psycho doll

    mdah,e prea de tot:|


Lasă un răspuns

