să am o cârciumă

03Apr08

la mine’n curte, cu terasa. si sa mi’o inchida OPC-ul.
asa.
eu daca mi’am facut cativa clienti fideli care vin la mine si cu care in continuare bem si mancam chipsuri, cu care in continuare ne uitam la meci la un televizor mic, cu care in continuare vorbim despre fetele de pe pagini.
asa.
si as vorbi cu ei, cu clientii… „ba, baieti! voi veniti, eu cumpar bautura si mancarea si bem in continuare… voi, practic, o cumparati de la mine cu acelasi pret de la alimentara ca eu o iau din metro”.
asa.
si non-stop lumea ar fi vesela la mine in curte cu bautura, chipsuri si pagini.
asa.

ce mi’ar putea face OPC-ul daca le’as spune ca dom’le… a fost ziua mea si o tot serbez… nu fac galagie… doar beau mult, mult si mananc multi mititei, culmea, facuti pe grataru’ pe care’l foloseam pe cand aveam si societate comerciala.
acum vand bautura, tigari, mititei si pagini fara sa stie nimeni. pai fac rau?

5 Responses to “să am o cârciumă”

  1. 1 HD

    ce s alea pagini?

  2. pai fetele de pe pagini s’au pierdut pe drum. toate 5.

  3. 3 Anicatza

    ma abonez!
    imi suna fix atmosfera din „cum am petrecut sfarsitul lumii” – faza cu petrecerea aia (botez parca) din curte 🙂

    mai baga un mic mare!

  4. da, da… ti’l trimit pe mail.

  5. 5 raluca

    mie-mi suna a blu’zz
    rau de tot!
    mai putin partea cu preturile de alimentara


Lasă un răspuns

