cu nişte taximetrişti

03Apr08

unul din ei cica era sa ia 3 ore de suspendare de la statie pentru ca a raspuns la o comanda cu „Ja! Ja!” in loc de „Da! Da!”
na… o placea pe dispecera banuiesc si na… chestii personale.
„frate? cu ce am gresit? adica Ja, Ja (ia, ia) nu e tot una cu Yes, Yes?”
„na…”
„pai si atunci? cu ce am gresit?”

si al doilea… de fapt e o intamplare.
ies de la ziua unui prieten pe la 3 noaptea si sun la un taxi. n’aveam numere de mobil in agenda ca’mi schimbasem telefonu’ parca si’mi aduc eu aminte ca exista Taxi 2000 „9494949494…”… si bag 0726949494…
„buna dimineata… o masina, va rog, la…”
„zda ma’tii”
l’am trezit pe om din somn… treziti’l si voi pe saracu’ om care s’a dus la centrul Vodafone si’a vazut numaru’ asta disponibil… fara sa se gandeasca la faptul ca na… exista 0722, 0723 si 0724 luate de o companie de taxi. metre.

si a treia este despre hm… am uitat.
a. o companie noua. excelent nume. s’teti pregatiti? TEXI !!!! deci mi se pare GENIALA!!! taxi texi… pffff… cum de nu s’a gandit nimeni pana acum. o sa revin, sper, cu logo’ul. va pup.

ps: mama ce greu am scris postu’ asta.

4 Responses to “cu nişte taximetrişti”

  1. 1 dia

    texi
    =)) mor de ras, mor, mor.
    taxi texi. :)))))))))))))))))))

  2. am vazut doua. la prima statie de mine. cred ca erau singurii.
    eu i’as lua doar asa sa ii intreb cine’a avut ideea.
    astept. taxi toxi si taxi tuxi. tugtzi, tugtzi.
    deci mai ceva ca marcy darcy.

  3. 3 phishku

    haha
    sa te sui in taxi texi sa ai in mana un beck’s si un pepsi si sa ceri sa ajungi la cabinetul stomatologic dentex flex. asta incercand sa nu te bufneasca rasul :))

  4. Bine lai scris greu, dar e o capodopera. Auzi, mey, JA JA.


Lasă un răspuns

