v’am zis ca s’a tras, nu?

31Mar08

la mine in fata blocului.
si probabil erau niste politisti sub acoperire.
care l’au prins pe un nene si l’au pus sa se dezbrace de buzunare pe masina asta alba.
si probabil nu trebuia sa postez asta, nu?
😐
shooting



9 Responses to “v’am zis ca s’a tras, nu?”

  1. de ce nu-de ce sa nu postezi asta?

  2. that`s a reality picture!
    Oamenii au ajuns vedete şi nici măcar nu au idee. Mâine o să le ceară lumea autografe sau o să facăa ltceva…

  3. hai, hai… ca nu’mi promovez eu blogu’n halu’ asta.

  4. 4 sfinx667

    faina…mai ai si altele??
    SIBILLA

  5. daca se intampla ceva, aflati de la stirile morcoropa efem😛

    esti un gangster, ce mai!

  6. si ai tamron behehee

  7. o sa mai am.
    incepe la mine’n sufragerie conflictul dintre bibelourile din vitrina si ursuletii de plush de pe vitrina.
    tineti aproape!

  8. Eu zic totuşi că fotograful s-a gândit şi la modele, numărul maşinii nu se vede, ei stau din profil..deci slabe şanse să devină vedete😛

  9. si totusi, geaca tipului inalt si cu putin par este inconfundabila… si tigara lui la fel… e cam lunga. era tigara de dupa, evident.


Lasă un răspuns

