de ce am impresia?

31Mar08

ca unii oameni iti ofera cartea lor de vizita doar ca sa ii lasi in pace?
daca’i asa eu mi’as face asa sa am la mine, cateva.

cum ar fi? carti de vizita pentru oameni cu care nu vrei sa vorbesti. design foarte bun, numar de telefon cu o cifra lipsa (damn! au gresit la tipografie) si un website… sa zicem blog… pe care sa intre si sa nu le accepti comentariile.

nu… nu mi s’a intamplat… sau nu’mi aduc eu aminte bine…



4 Responses to “de ce am impresia?”

  1. eu sincer as face cadouri promotionale, campanii cu produse pe care sa scrie: nu te suport, n-am chef de moaca ta, nu vreau sa te vad, n-am chef de amabilitati, dar cine garanteaza eficienta investitiei?

  2. 2 dia

    mie mi se pare ca iti ofera cartea de vizita ca sa para un om important. adica nu mai e ca pe vremuri, ii dai numarul de telefon si gata.
    imi fac si eu carti de vizita!

  3. si eu vreau sa’mi fac… dar m’as simti ca o domnisoara care’si cauta rochie de mireasa.

  4. Cele mai faine sunt cele în care scrii omului pe mână nr.de telefon, adresa de e-mail, mail şi altele😀


Lasă un răspuns

