cum mi’am păcălit colegii de 1 aprilie.

31Mar08

acum vreo 4-5 ani.
am fost cu o seara inainte intr’un icafé si mi’am facut cateva adrese de mail.
nu conta ce id aveau, conta ca la nume si prenume am pus pe patru colegi de’ai mei si un client extern, inclusiv pe sefa mea.
si dai si trimite mailuri caci se stie ca in Outlook iti apare odata cu mailul sosit, doar numele si prenumele si nu prea sta setat sa iti arate si adresa de mail de pe care a fost trimis mesaju’
– sefei i’am trimis un mail de la un client francez care dorea vreo cateva sute de pagini lucrate in cateva zile (inseamna mult!)
– tot sefei i’am trimis un mail de la o colega de’a mea prin care’i spuneam ca va intarzia c’a baut mult azi noapte si i s’a facut rau „ajung pe la doua. m’am imbatat ca o vita si nu mai stiu daca pot veni de dimineata intreaga!”
– unei colege i’am trimis mail de la alta colega cum ca un alt coleg o place si ca na… daca vor sa se vada… sa’i trimita un mail pe adresa de Softwin caci aceea era adresa de yahoo.
nu mai stiu ce s’a intamplat caci am fost foooarte preocupat a doua zi sa’mi linistesc sefa si sa’i spun ca nu… nu era doamna Émilie cea care a trimis acel mail ci eram eu deghizat in yahoo.

ia incercatzi si voi!
m’a tenta s’o fac si anu asta… va tine cu siguranta numai ca hm… e mai complicat in noul sediu in care ne’am mutat sa dau emotii colegilor!

4 Responses to “cum mi’am păcălit colegii de 1 aprilie.”

  1. Te-ai gândit oare ce ar face colegii tăi dacă le-ai da parola de la contul de pe wordpress măcar o zi? 😀 Evident, o schimbi pe cea originală şi pui una de probă.

  2. chiar nu’mi dau seama ce’ar putea face… nu am colegi care folosesc wordpress si s’ar simti la fel cum m’as simti eu cu o cheie de masina’n mana.

  3. 3 sfinx667

    mai…esti mai dinamita ca mine..cand vrei tu musai…:))
    Sibilla

  4. eu nu’s dinamita si n’am sa fiu niciodata.
    desi mi’a placut de’o veche colega pe care o chema Dina… dar na…


Lasă un răspuns

