cum ai putea scăpa de ei?

31Mar08

adica atunci cand esti in situatia de a fi jefuit.
eu ma gandeam ca daca ai talent actoricesc destul de bun si jefuitorul te ia usor asa… prin vorbe… „da banii!” si nu’ti da un pumn in cap… asa… am pierdut sirul numai gandindu’ma… asa… ii poti spune urmatoarele

„stii? te pot face vedeta! lucrez la o agentie de casting si vreau sa vii sa joci intr’o telenovela… avem nevoie de oameni puternici, agili si rai ca tine… practic eu cautam oameni ca tine prin Rahova si pe Lipscani dar hehe… a dat norocu’ peste mine chiar acum! uite… iti las o carte de vizita, iti dau si 30 de lei ca sa’ti iei o bere si te sun maine pe la pranz sa vii la mine la birou! ce zici? ah… nu mai am carti de vizita… da’mi numaru’ de telefon si te sun, pana mea… esti chiar bun omule!!! chiar bun!!!”

oare ar merge?

5 Responses to “cum ai putea scăpa de ei?”

  1. 1 dia

    asta e asa cum era in filmul ala romanesc „italiencele” cand unu vroia s-o violeze pe una si aia a zis ca are sida si a scapat.
    noa, ce sa zic, merita incercat.

  2. si asta mergea… pe vremea SIDA. pe vremea cand auzeai de boala asta mai des prin media… azi ce se mai „poarta”?

  3. 3 voxideea

    zona 0. nu venitzi la mine ca am 20 de politzisti la intrare in bloc 8-|

    …deci eu plec!

  4. 4 dianatampau

    Eu am incercat alta varianta.Am vazut un hot care i-a sustras din buzunarul de la pantaloni a unui tip( care statea imbratisat cu iubita lui in troleu) vreo 500 mii vechi.Erau bani multi prin ;98. Si m-a vazut ca l-am observat dar era super bazat ca mi se face frica si tac.Ei bine,m-am ambitionat si m-am dus direct la el,l-am luat foarte dur de guler si am tipat”da-i banii,ca te-am vazut!!!!!”.in acel moment,s-a creat un pic de panica,hotul s-a smuls din mainile mele, pagubitul a realizat ca ,intr0adevar i-au fost furati banii, dar pana sa se intample ceva,a sarit din troleu ca de,asa e ca in filme,chiar in acel moment s-a oprit troleul in statie.Eu tremurand,m-am uitat dupa hot.Cand sa cobor la urmatoarea statie,l-am vazut in capat de troleu,ma urmarea.Atunci am avut senzatia ca am inghitit un pumn….
    Am coborat repede,am taiat-o prin fata masinii, am trecut strada cu cele 4 benzi,si am fugit cat am putut eu de tare,pana la statia de vis-a vis,unde m-am urcat intr-un alt autobuz si dusa am fost.L-am lasat pe hot in spate la cativa metri de mine…deci nu cred ca as mai fi putut sa ii vand pontu ca e bun de actor ptr un film suprarealist…ca sincer…chiar era bun…. 🙂 si poate ca si eu as fi castigat un premiu Nobel, daca nu m-ar fi batut tata acasa ptr excesele mele de curaj,gratuite :)la varste fragede….

  5. aoleu, ce tupeu ai avut!
    bravo si felicitari! o buna si periculoasa lectie!
    oare sa facem asa ceva acasa?! 😦


Lasă un răspuns

