să fim serioşi.

26Mar08

caci Banca Volksbank de la mine din zona e.
adica, te rog, daca te simti inpistolat cu ceva… intri frumos si ceri badigardului o cheitza cu care iti pui frumos arma in dulapior… apoi iei un coshuletz si mergi la raionu’ de credite de la domnisoara frumoase si fâstâcite.
oricum. buna idee.
no gun



7 Responses to “să fim serioşi.”

  1. 1 dia

    Sa stii ca si eu m-am tare amuzat cand am vazut acelasi semn pe usa de la intrarea in camin a universitatii lui frate-meo. M-am gandit ca erau americani si la paranoia lor, era ceva normal. Dupaia mi-a zis frate-meo ca intr-o zi chiar venise unu` cu o arma in camin, si apoi s-au gandit aia sa lipeasca semnul.

  2. astept cu nerabdare sa mai intre oameni cu motocicleta, stingatr de flacari, drujba, urs polar, copac cu radacini, pui de elefant sau o roaba plina de nisip rosu uscat.
    apai sa vezi ce poza misto iese pe usa.

  3. 3 petite

    eu cred că e un semn foarte rafinat socio-psihologic vorbind (doamne, cum sună):
    pentru că:
    eu, să vreau acum să jefuiesc o bancă, adică în condiţiile în care filme cu din-astea & co, şi să văd semnul ăla, aş face halt în faţa băncii
    aş avea gestul în care îţi duci o mână la ceafă şi te uiţi să vezi de plouă sau ce face
    aş păşi uşor, away from that entrance, cââââttt mai natural cu putinţă.

    mai ales dacă aş fi arab. ar însemna să contravin unei reguli scrise cu semne foarte clare.

    şi nu ştiu cum arată o drujbă, a propos.

  4. arabii n’au pistoale… sau daca le au, sunt maronii si cu fitil in vârf. sau cu cui.

  5. 5 vasilyi

    eu cred ca stii cum arata, dar nu stiai ca-i drujba.
    Apare in Pulp Fiction (ingaduie-mi sa cred ca nu esti o persoana neimplinita, de-aia de n-a vazut pana la varsta asta Pulp Fiction), cand se hotaraste Butch cu ce sa-l salveze pe Marsellus.

  6. …and Zed’s also dead, baby!

  7. nar fi o ide rea.


Lasă un răspuns

