petiţie împotriva manechinelor fără cap.

25Mar08

eu as face una ca ma intristeaza pe zi ce trece faptul ca nu mai vad prin vitrine manechine cu cap.
stau in magazinashul lor din Izvor si parca’s niste animale in cusca la adapost, nu?

izvor

oare’s mai ieftine astea moderne? oare fabricilor de manechine le’au plecat designer’ii de cap?😦
iata cateva exemple:

of

of

of

of

si la final va prezint o domnisoara care oricand poate candida pentru un post de conducere in vreun partid. chiar si de manechine caci oricum sunt atatea…

of

si ca’n episodul acela din Seinfeld, manechinul de mai sus imi aduce aminte de cineva, foarte cineva…



16 Responses to “petiţie împotriva manechinelor fără cap.”

  1. În ultima poză se vede şi fotograful😛

  2. 😛 acum nu se mai vede.
    nu de alta dar parca eram mai clar eu decat manechinu’.

  3. ah…trebuie sa mergi neaparat la magazinul italienesc, acela imediat cum faci stanga pe victoriei de la pizza hut. acolo am vazut cel mai idiot manechin, adica opera manechinistica. eram cu un coleg si am ras ca moacele vreo 3 minute in fata vitrinei.
    vine asa: e un manechin numai picioare intoarse in sus. si alt manechin intreg care gadilia in talpa manechinul fara cap, doar cu picioare.

  4. joi dimineata voi trece si sper sa fac si’o poza.
    cred c’o sa dau si prin Unirii o tura… ati vazut ca au inceput cei de la discriminari sa faca des controale? au aparut manechini negri.

  5. da. mai ales bebelusi negri! mie-mi plac, is tare dragutei.

  6. oare’n Europa sunt si manechini chinezi?

  7. păcat, avea mâini finuţe, ia să-l pui să le facă o poză numai lor, separat😛

  8. 8 Niji

    cu cine seamana? o stim?

  9. @anaAyana
    ăăă…

    @niji
    nu, nu… e de mult…

  10. da, cu aceleaşi mâini😛

  11. 11 geomarz

    Eu credeam ca se refera la fiintele umane pe post de manechine, dar care nu prea au cap !
    Si nic cei carele folsesc. sau mai ales ei !

  12. degeaba au cap daca n-au expresie, sau depinde de care. iti sugerez sa te duci in unirea la etajul pentru baby stuff si sa vezi expresii pe fetele manechilor copii de acolo!

  13. Am crezut ca e vorba despre modele fara cap. Ca ma gandeam ca unde ai vazut tu modele cu cap?

  14. @anaAyana
    chiar ma intimidezi si scrisesem initial un text mai lung pe care l’am sters ca nu mi se parea in regula… bine… nici asta nu e tocmai ok dar mi’e lene sa ma intorc caci uite cat de lung e si se tot intinde… am ajung deja… ACUM… la al cincilea paragraf si nu vreau sa… damn! prea tarziu! 6 paragrafe! (asta in editor… in (7) comentarii probabil vor aparea mai putine (8) sau mai multe.

    si eu credeam ca veti crede ca se refera la acele domnisoare care nu au nicio vina.
    trebuia sa pun un disclaimer… tztztz.
    si totusi… nu prea’mi place sa scriu despre femei la care visam sa le’ntalnesc cand eram mic, sa le zic „Buna! eu sunt Costel si vreau sa imi zambesti!”

    si o sa fac si pictorial prin Unirii… se pare ca merita!

  15. nu orice unirea, unirea etajul kinderi

  16. peste tot in Unirea. damn! azi am uitat sa mai fac niste poze.


Lasă un răspuns

