tugtzi, tugtzi la roblogfest

15Mar08

am fost aseara la tugtzi, tugtzi, la roblogfest. si mi’a placut atat de mult incat m’am si ametit putin… buna tequilla aia cu şare.
si ce mi’a mai placut:
– taxi-urile care parcau in fata intrarii ca la Oscar si care aveau nevoie de o voce de fundal (cum e la Cora aia cu „un agent de la prajiturele cu caise este rugat sa vina la casa 54”) care sa spuna „veveve punct (…) intr’un elegant, galben, patru usi, dacia nova taxi douamii”‘. aplauze frenetice si reporteri cu freza misto le sar in fatza si’i intreaba daca au emotii.
– c’am primit tricou, insigna si abtzibild de la un nene foarte mare si nu foarte incadrabil in acea ipostaza…
– JAY! – deci era omu’ asta la tobitza si acompania „tugtzi, tugtzi”-ul… incredibil!
– Ioana… pe care a trebuit s’o intreb doua chestiuni iar la ambele a raspuns… la prima DA iar la a doua nu mai stiu caci am ramas blogat pe prima… primele… asta… nu mai stiu… eram prea… intelegeti…

ce nu mi’a placut:
– nu m’a intrebat nimeni daca am emotii
– erau prea multi oameni imbracati in tricourile acelea rosii
– la un moment dat, n’a mai mers apa la buda
– si nu mai stiu ca… na…

14 Responses to “tugtzi, tugtzi la roblogfest”

  1. ce e aia tugtzi? presimt o obsesie onirica la noapte.

  2. O fi sinonim cu pâş-pâş 😀

  3. tugtzi-tugtzi este ritmul ala de muzica de club, house si alte specii asemanatoare, asa’l aud eu… si e destul de corect, nu credeti?

  4. „tugtzi-tugtzi este ritmul ala de muzica de club, house si alte specii asemanatoare, asa’l aud eu… si e destul de corect, nu credeti?”

    😆 chiar că aşa e!

  5. „Tugtzi tugtzi” e marca inregistrata in Iasi, adusa in Bucuresti acum vreo 3 ani de mine …alaturi de alte cateva shugubetze cuvinte ce nu-si au locul scrise ci doar viu graite. Oitza stai jos, nota 2!

  6. oaia-s eu?

  7. oiţă roz e morcoveaţă. 😉

    nu ştiu de ce nu foloseşte nickul care l-a brănduit, ci apelează la acest morcoveaţă. 🙂

  8. hai ba sikooleeeeeeeeeeeeee… nu fi rau!
    de la tine o stiu dar nu mi’am permis sa’ti fac reclama. si nu stiam ca tii asa mult la „tugtzi, tugtzi!” 😦
    sa scot? sa pun „pâsh, pâsh”? sau cred ca merge „fâsh, fâsh!”
    of.
    ce mai face Ioana?

    oaia sunt eu. si sunt si morcoveata. dar doua blog’uri diferite… nu stiu daca se vede. 🙂
    fanitza… poate trec prin Cluj anu’ asta sa bem o bere… la un „tugtzi, tugtzi”, normal.

  9. în acest caz, tugtzi tugtzi e sinonim cu dând dâng 😀 depinde dacă stai lângă boxe sau mai departe..

  10. oiţă, sure! numai să fiu în cluj atunci când vii!

  11. daca nu-i fanitza, is io!

  12. 🙂 va multumesc.
    dau bere, motive de râs si strâng mâini foarte delicat.

  13. 13 anahoretus

    ce tot spui, dl. morcoveata? tequila, pas-pas, distractie… ce mai! animatoarele cu tricoul lui Real Madrid in aer mai lipseau 🙂

  14. 🙂 chiar erau cateva domnisoare animatoare cu ciorapi rosii pe un picior si albastru pe celalalt… iar deasupra picioarelor purtau o camasuta alba.
    probabil suporteri steaua-dinamo-craiova ar fi intrat intr’o criza „cromatica” in jurul lor.


Lasă un răspuns

