încă una de la o farmacie

14Mar08

din fata blocului meu.

prima buba e ca se numeste Farmacia Arta si nu prea stiu la ce arta se refera

a doua buba a fost ca si’au pus o sigla mare, VERDE si puternic luminoasa de’o simteam si eu de la etajul 7… pacat ca nu era rosie…
s’a facut reclamatie si s’au potolit…

a treia au scos’o de curand cu imaginea de mai jos din care nu prea stiu daca sa inteleg ca retele compensate dauneaza grav sanatatii, ca batranii mor de tineri sau ca degeaba luati retete ca oricum faceti… boli d’alea.

arta



4 Responses to “încă una de la o farmacie”

  1. „prima buba(…) a doua buba”
    tii neaparat sa te referi la o farmacie cu „bube”? :))

  2. hihi… mai cercetez… de fapt azi dimineata cand am trecut… am mai gasit un mic afish pe care scrie
    „PREPARAM RETETE MAGISTRALE – LABORATOR”
    ce’or fi alea?

  3. retele magistrale sunt alea cu preparate, adica ai nevoie de laborator sa faci solutii si alte medicamentoase care nu vin „take away” si trebuie sa-ti faca farmacistu’ concentratia, cantitatea, etc. e destul old fashioned pharmacy. cine’si mai aduce aminte ca farmaciile aveau laboratoare si aveau un miros specific „de farmacie”, miros medicamentos dar mai bun decat „de spital” sau „de dentist” si sticlutele de preparate scrise cu pixu…

  4. multumesc fain pentru explicatii… m’am gandit si eu cam la aceleasi chestii dar n’am riscat.
    suna oricum… foarte… magistral!


Lasă un răspuns

