de dincolo

10Mar08

îmi place să adorm.



11 Responses to “de dincolo”

  1. frumos degetul care doarme😉 aşa relaxat, în centru atenţiei, cu zoom sub el

  2. eu ce sa mai zic? :))

  3. transp,
    tu ce vroiai să mai zici? să nu spui că s-a zis tot😛

  4. a, nu, e inside joke🙂

  5. transp doarme pe oriunde. o sa fac un colaj… dupa ce’i dau felicitarea de ziua lui.
    o sa’ti povestesc la roblogfest anaAyana! hihi…

  6. da, pentru ca eu in timpu lu roblogfest o sa dorm hihi

  7. Ce roblogfest? Acolo merg numai castigatorii sau cei cu invitatie..

  8. pai era o lista. nu vrei mapa si pix cu roblogfest? of…

  9. Eu vreau alte chestii, dacă ieşi învingător o să vreau autograf😀 Vezi că te-am votat, nu cumva să nu ieşi!

  10. si motograf daca vrei, ca se poarta… autograf pe doua rotzi. dar mici, mici… fur de la oamenii care’mi fac masaj.
    multumesc pentru vot dar nu am incredere in… in ceva, nu stiu in ce.

  11. nici eu nu am dar am pus acolo ca doar nu e din burta, ca notele alea care se dau greu la scoala si cica le merita numai unii profesori😛


Lasă un răspuns

