nu-i aşa că reclama asta este la…

07Mar08

la ce?

mohair

dacă ştiţi, e bine.

foarte interesant că farmaciile comercializează detergent, nu?

8 Responses to “nu-i aşa că reclama asta este la…”

  1. ma bucur tare ca ai postat asta aici caci si mie mi-a dat batai de cap la metrou. partea buna a fost ca nu m-am plictisit. partea proasta a fost ca n-am avut cu cine sa comentez.

    este bunicica pentru balsam de rufe. dar pentru ce e ea, domnii care se fac vinovati de opera de mai sus ar trebui sa stie ca nu suntem facuti din lana. poate doar tu 😛

  2. uitasem la ce e. eu cred ca si puloveru’ e de vina.

  3. pai puloverul ESTE de vina. sau poate e un pulover din piele si atunci ii scuzam.

  4. e de vina puloveru’ c’am uitat eu la ce era reclama… ambiguuuuuuuuuucurigu!!!

  5. ah, da. le spunem si lor sau ii lasam sa fiarba?

  6. 6 voxideea

    nope… pielea e devina… e reclama la o crema 🙂

  7. 7 blue

    da.
    de fapt nu.
    e „reclama” la tenul sensibil.
    si ti se recomanda o farmacie intreaga de creme.
    nu mai stiu farmacia.

  8. 8 voxideea

    pai da. normal ca ti se recomanda toata farmacia!

    mie tocmai mi’a venit cardul gold de la „sensiblue”, asta dupa ce silver-ul l’am facut in 2 luni deci ce sa mai comentez…


Lasă un răspuns

