dacă tot clonăm…

07Mar08

(mi’a ajuns cu diacriticele… imi pierd din dexteritate)
asa.
daca tot clonam haideti sa’ncercam sa producem oameni mici care sa ne faca masaj.
femei, sa zicem.
mici de tot si frumoase… pe care sa ni le ascundem prin haine, pe dupa gât, prin par… si ele sa faca masaj acolo…
sa fie oameni de casa… sa’i hranim, sa ii culcam langa noi in pat si dimineata sa fie mai vrednici decat noi si sa se suie asa vreo 20 pe noi si sa’nceapa sa ne maseze.
la serviciu am nevoie de oameni mici, mici care sa’mi faca masaj la ceafa… ii las sa si fumeze tigari mici care sa scoata fum cu miros de chibrit.
ii las sa si bea ca mai mult de’un dop nu duc iar de mancat na… un stics pe saptamana.

deci… gasiti reteta pentru oameni mici… sa ne faca masaj, sa socializeze si sa nu consume mult.
avantajul ar mai fi ca n’am putea sa ne dam la femeile mici iar barbatii mici n’ar avea nicio sansa la femeile noastre… mari… bine… nu foarte mari.

oricum. de ziua mea, pe 15 iulie, vreau doua femei mici care sa’mi faca masaj… si sa’si bea cafeaua la mine pe ceasca.

27 Responses to “dacă tot clonăm…”

  1. multumesc! esti primul care m-a facut sa ma simt mare…bine…nu foarte mare :))

  2. 2 neinteresant

    rau esti. m-ai fact sa ma simt PREA MARE.
    ce-o sa te faci cand n-o sa ai bere iar o bere…mica n-o sa-ti umezeasca nici buzele?

  3. 3 stef

    man, pai exista ma femei mici care fac masaj deja. se numesc asiatice si le gasesti in orice salon de infrumusetzare sau spa de pe la noi… :))

  4. si’ncap la mine pe ceafa? nu cred.
    eu vreau mici, mici… cu sânii cât o boaba de mazare. sa nu simt nicio atractie fata de ele… atat de mici.

    @neint… n’o sa beau cot la cot mic cu ei… iti dai seama ca’i inec?

    as putea sa’i bag si’n gura sa ma spele pe dintzi mai cu atentie.

  5. 5 impresiiblonde

    mie nu imi plac oamenii mici 😦

  6. 6 1

    :)))))))))))))))))))))))))
    foarte tare … m-am amuzat copios …
    best post today

  7. hai mă, chiar atît de mici? 😮

  8. pai mici-mici ca sa’i putem ascunde’n buzunar… sa ne sopteasca la ore, sa ne scoata dopurile de ceara din urechi si sa fie asistentul nostru la birou… sa amestece’n cafea, sa dea drumu’ la calculator si sa iti povesteasca cum e vremea afara… dar sa nu fie sclavi mici… ci oameni mici… cu carte de munca mica si servieta la fel de mica…
    i’as lasa sa’mi foloseasca atza dentara pentru limbo.

  9. 9 stef

    bai… asa sunt astia cu buzunarele largi…
    de la o vreme incep sa creada ca pot incapea acolo si 20 de omuletze mici mici… mai mici decat alea de furnici…
    ce cauti tu sunt aia doi mici care iti stau pe umeri… unu alb si unul rosh… cu aripi amandoi :))

  10. si c’opita in picioare, nu?

  11. asta e cu siguranta cea mai tare idee izvorata din degetale tale. cu sau fara diacritice.

  12. *de sub.
    **varianta a doua de comentariu era poate ar trebui sa perseverezi si sa faci de o carte. 😉

  13. stiu o melodie care se potriveste de minute cu postu asta…sex dwarf de la soft cell…hai sa clonam sex dwarfs!

  14. bietii oameni mici, nimeni nu se gandeste si la ei….ce munca scarboasa ar avea: sa ne soata dopurile de ceara din urechi, sa ne spele pe dinti…yuk! si ei asa mici si delicati…

  15. eventual fac si’o baie: de pe marginea cafelei tale, direct in ceasca, o sa le salvezi?

  16. deci mici de tot.
    si stiu sa inoate, au toate calitatile… in special cele de masaj.
    practic sunt aproape perfecti in miniatura lor… dar cum tu esti „inmiit” mai mare nu pot fi atragatori.

  17. eu cred ca om mare fiind vrei raul oamenilor mici, ala care se lupta cu oamenii mari sa nu spuna despre oamenii mici nu esti, deja ai spus…

  18. ca bine zici. de cand astept eu astfel de oameni! pai eu n-am mai primit masaj de cand eram eu mica!

  19. aici sau la pachet?

  20. dia, si tu esti prietena copilului rau care spune lumii despre oamenii mici. ma suparati chiar azi??

  21. auzi, da oamenii ăştia mici nu o să mişune? adică la un moment dat o să ai mâncărimi… mă gândesc şi eu aşa.. 😀

  22. pai sunt si ei oameni… adica le vei spune „ba, stati cuminti!”… probabil vor mai face glume dar nimic serios, stai linistita.

  23. Şi lor le face careva masaj? 😀 Adică să aibă pretenţia să primească unul de la un om mare. Nah, deja despic firul în patru.

  24. exact. firele de ceva le va face masaj.
    de exemplu, o perie vibratoare, nu?

  25. si glumele ar fi tot mici sau pur si simplu niste glumitze ultraminiaturizate ? ar fi ceva !


  1. 1 o hală’n ultimul hal « morcoveaţă

Lasă un răspuns

