şti ce e naşpa?

06Mar08

că lumea zice „scuze. am scris in graba” atunci cand nu pune suficientzi i la cuvinte si’alte chestii.

15 Responses to “şti ce e naşpa?”

  1. pai in pui meii daca am de munk

  2. şi mai zice scuze şi când pune cratimele aiurea 😀

  3. 3 blue

    de obicei daca se prinde la timp cat sa-si ceara scuze fara sa fie atentionat(a), inseamna ca le are cu astea de limba romana complexa, si poate chiar nu le are cu alea cu scrisul in graba la calculator…sau cu multitaskingu’

  4. da’ cand pui mai multi i decat trebuie? tot din graba?
    dar eu nu sunt in masura sa judec… eu am probleme cu virgulele… sar pe unde nu te’astepti. tz,tz.

  5. 5 impresiiblonde

    eheheii..asta e problema veche…

  6. ca si cea cu punctele de suspensie care trebuie sa fie tot timpul in numar de 3. nu e voie sa se strice acest menaje a trois!!!

  7. 7 impresiiblonde

    cateodata ies chiar 4 sau mai multe. voi renunta la ele.

  8. vinde’le! cum voi face eu cu bibelourile…

  9. 9 impresiiblonde

    ok. anunt: vand puncte puncte.

  10. 10 impresiiblonde

    mai baga la titlu un i. se scrie stii.

  11. nu comentez asta!

    banuiesc ca nu m’ai crede daca ti’as scrie ca l’am lasat intentionat asa.

    ete c’am comentat.

  12. 12 impresiiblonde

    bre, n-am zis-o cu rautate. pune si tu niste ghilimele macar, sa se stie ca a fost cu intentie.

  13. 🙂 neeee… e mai fain asa.
    unii s’au prins, altii n’au fost siguri.
    tu esti prima care m’a tras de mâneca.

    nu stiu ce’i aia rautate. 🙂

  14. 14 mirela

    ce face, ma? musai 3 puncte de suspensie? cine zice? eu votez pentru doua de muuulta vreme (nu intreba de ce, ca ar urma un „nu stiu” derutat).

    si stii ce-i culmea? ca nu mai vazui pe nimeni care sa umble cu alea doua puncte dupa el. pan’ sa-mi sara vara’mea in cap ca si ea-i pe dos. tocmai ea. na c-am parat-o.

  15. 15 anvelopa

    cu „i” e o mare problema, pentru cineva care scrie repede.


Lasă un răspuns

