despre masa din sufragerie

06Mar08

care a reusit sa fie un simbol am trecerii dintre moda veche, sa zicem comunista, si moda moderna, democratica.

eu am avut’o pana prin ’95 cred si tare mult am regretat’o.
mai ales pentru ca era refugiul ideal atunci cand ma alerga mama prin casa sa’mi dea palme cand faceam prostii… apuca sa ma zapaceasca nitel prin dormitoare iar cum scapam si ajungeam in sufragerie, renunta si se calma dupa vreo doua ture’n jurul mesei. pana intr’o zi in care am uitat ca nu mai aveam masa in sufragerie si na… am inghetat cand am dat pragul sufrageriei cu mama la doi metri’n spate si’n viteza absoluta.
deci asta era avantajul.
dezavanatjul? masa aia din mijloc a transformat sufrageria in living. de parca in dormitoare nu poti trai.

12 Responses to “despre masa din sufragerie”

  1. deci ti-o cam luai, ha?

  2. nu foarte… o palma mica acolo ca nu mancam tot. eram rrau!

  3. 3 oana

    da, recunosc si eu scena, numai ca mama nu ma alerga pe mine (eu am fost copil cuminte…nu ca altii 😉 ci pe frate-meu. tin minte si acum frustrarea mamei ca nu-l putea prinde. cred ca, de fapt, de aia au si disparut, faza cu livingul e doar un pretext.

  4. 4 ilina

    ai scapat in ’95 de ea??? eu si mai tarziu 😦

  5. si io imi gaseam scaparea in jurul mesei din sufragerie cand obosea mama dupa niste ture..se mai intampla si acum,da de cele mai multe ori o incui intr-o camera ca sa nu fie cazu de alergatura pana se linisteste si trece in faza in care nu vorbeste si nu se uita la mine..mult mai bine

  6. e vremea mobilelor si interioarelor azi?

  7. 7 Stef

    dupa cum stii, in casa bunicilor mei se mai gaseste inca masa din sufragerie,in jurul careia ne strangem toti la fiecare sarbatoare din familie si de peste an, si e acolo de cand ma stiu, si mai dinainte chiar.
    In covorul vechi ramasesera urmele picioarelor facute in ani si ani de uzura… acum cu covorul nou presimt o soarta asemanatoare, pentru ca masa aia e acolo sa stea.
    In copilarie obishnuiam sa alerg printre picioarele ei si sa evit orice confruntare directa cu the big humans around… pana intr-o zi cand m-am intors dintr-o tabara + stat la parinti la Bucuresti, si perioada in care crescusem vreo 4 cm… Placerea a fost de partea mea, cand enervandu-l pe bunicu’ am crezu ca pot scapa in vechiul mod…. :))
    Totusi pot spune ca am scapat (de bunicu’) …. cu un cucui… pentru ca m-a iertat ca ma lovisem ;)) …la cap

  8. Eu sub masa aia vorbeam la telefon 😀

  9. 9 impresiiblonde

    masa din sufragerie nu a disparut inca… doar ca sta lipita de un perete

  10. deci in episodu’ viitor avem vitrinele… sa va vad!
    eu o sa incerc sa’mi vand bibelourile… fac licitatie… da’ pe week’end aflati mai multe.

  11. 11 impresiiblonde

    vitrina o dezmembrezi, si pastrezi doar corpul din partea de jos, cel fara sticla 🙂

  12. unde tineam odata casetele audio cu 2Unlimited si AceOfBase


Lasă un răspuns

