e băiat şi are trei treisute!

04Mar08

sau e fata si are patru douasute.
ce exprima cate kilograme are un copil la nastere?
ce’am auzit pana acum a fost intre doi optsute si patru douasute… cam asta ar fi intervalul…
ma intreb daca ne este atat de utila informatia… pe care o auzi de fiecare data cand naste o cunostinta

„a nascut?”
„da. baiat. trei cincisute”
„ah… fain! sa’i traiasca!”

asa… in dialogul de mai sus… unde se afla relevanta acelui „trei cincisute”.
este vorba de sanatatea copilului care este ok daca greutatea copilului este incadrata la nastere intr’un interval normal, nu? dar cred ca multi nu prea stiu de ce spun greutatea copilului. unii cred ca asa e normal, ca e vreun ritual sau ca na… trebuie cumva completata propozitia „da, e baiat…” care’i cam scurta si inchide destul de repede conversatia. trebuie un palier de cuvinte mai mare pana la „cand vii sa vezi copilul?”



8 Responses to “e băiat şi are trei treisute!”

  1. 1 blue

    pe langa faptul ca-gramajul la copil (nu ca la parizer) indica cat s-a opintit mamica sa-l produca sanatos, voios, voinic, este si cum ai spus tu, un semn de sanatate.
    bigger is better in cazul asta.
    eu m-am nascut mica-pitica si prematuta la doua douasute parca si din cauza asta am petrecut cateva zile in incubator sa mai cresc.

    dar cred ca cel mai mult e de lauda, asa:
    „mi-a facut nevasta trei kile cin’sute de copil…si baiat!!!”

    si cine spunea ca dimensiunea nu conteaza?

  2. Cred că se zice aşa din cauză că toţi bebeluşii seamănă între ei şi nah.. e nevoie de o distincţie clară. Ce-ar putea să spună? E băiat şi e isteţ?😀

  3. Apropo, pe mine m-au judecat că am avut 4 kile 400😀 Vai ce imagine mi-au făcut de mică. Oricum, cred că zice ceva şi asta despre viitorul adult. Tot mare sunt dar… în înălţime!

  4. 4 blue

    apropo si de poza pe care-ai pus-o pe forum…eu ma tot gandesc. si cum nu prea am eu instincte materne (asta e, se mai intampla) am ajuns la o intrebare:
    ce se intampla daca-ti iese copchilu’ urat?
    stiu ca-i al tau si tre’ sa-l iubesti cum se gaseste, dar totusi?
    la ce te gandesti in fiecare zi cand ii vezi mocutza stalcita?
    si nu esti geloasa pe plodu’ alteia cand va plimbati cu carucioarele?
    n-ai vrea sa-l schimbi cand nu se uita?🙂

    poate creste si se face gigea!
    asta se intampla foarte des…
    ati observat ca sex-simbolurile juvenile – aka fetitele si baieteii dupa care ne fugeau noua ochii si temperatura corpului cand eram prin clasa a 8-a si jucau hormonii sotronu’ odat cu noi acum s-au uratit? e drept ca avea sani de la 12 ani, dar acum pot sa si-i arunce pe dupa umar cele mai multe din fetele alea.
    si ca tocilara cu fruntea mare si baiatul ala cu bube acum s-au facut bunaciuni de oameni? ii intalnesti pe strada din greseala si nu-ti vine sa crezi.

    i love karma!
    si iar aberez.

  5. copilul ala nu era DELOC urat. era chiar foarte frumos… obiectivul aparatului era de vina.
    si imi aduce aminte de episodu’ din seinfeld cu copilul urat… YOU GOTTA SEE THE BABY!!!!

  6. 6 dana

    doctorul catre matusa-mea dupa nastere : are 2.800… punem 3, ca mai fura astia la cantar

    si intra-devar, blue are dreptate…some ppl are late bloomers

  7. ma intreb daca si la astia o fi concurs de cantarit fix
    oricum, nu e mai grav ca atunci cand astia iti dau note la nastere
    deja imi trec chestii wulfmorgenthaler pe problema asta, cu niste doctori care stau ca la aia cu saritura in piscina, cu panouri cu note… pfff (eu am primit 7, the worst, creca eram cam aerian inca de pe-atunci)

    in fine
    ma mai intreb: o fi doar la noi fericirea asta cu: „are doua patrusute!!!” pentru ca din categoria fericire face parte…

    sa-ti traiasca nepo, loooghiiii!!!

  8. 8 anahoretus

    Tare faza cu pustiul… La mine a fost mai frumos:

    Doctorul: Ia te uita’ Are par…🙂


Lasă un răspuns

