concurs de cântarit fix

03Mar08

se desfasoara intre vanzatoarele de mezeluri care au probe intre ele de catarit FIX n g de parizer taranesc pentru domnul cu basca*.
„buna ziua!”
„buna ziua!”
„as dori 200 de grame de parizer taranesc INTREG”
„imediat”

fâl, fâl! gsh! gsh!

„236 e bine?”
„fie…”
„platiti la casa treizeci si patru de mii optsute”

clientul paraseste magazinul iar vanzatoare se duce’ntr’un coltz, se aseaza in fund cu picioarele la piept, incepe sa se balanseze usor fatza-spate si’i curs trei lacrimi din ambii ochi (nu prea conteaza din care curg doua)… a iesit din competitia in care mai sunt Stelutza, Mercendaria si din cand in cand tanti de la fructe/legume care va fi promovata la un moment dat si transferata la raionul de mezeluri.

*nu eu.

9 Responses to “concurs de cântarit fix”

  1. n-ai sa vezi asemenea concurs nicaieri 😀 si nu pntru ca as fi eu pesimista dar care ar mai fi sensul sa vanda putin?

    E drept, sunt enervante cand le spui sa puna 200 si pun 280 si te mai intreaba: e bine asa?

    Acum doar n-o sa faci scandal pentru 80 de grame…O sa pari zgarcit, fara bani sau chitibusar 😛

  2. „186! e bine? (damn!!!)”
    „am zis 200 doamna!”
    „204!?”
    „perfect”

    clientul nu cred c’o sa vrea rotunjire’n minus. dar na… punctajul concursulului se bazeaza pe cate grame pui in plus sau in minus fata de ce’a cerut clientul.

    o tanti de la Cora, de la masline, pune super aproape de cantitatea ceruta si e posibil sa se transforme in robot cat de curand.

    si dac’as cere 225 de grame de masline? atunci s’o vad!!! desi ar fi foarte urat din partea mea.

  3. Eu am vrut să iau telemea.

    100 de grame mi se părea puţin (că luam numai pentru mine şi tocmai mi se stricase frigiderul deci nu puteam lua mai multă, era vară…) şi am cerut 150 😀 (hehe, 200 era prea multă)

    Vânzătoarea s-a uitat serioasă la mine, şi-a dat puţin ochelarii pe nas şi a zis că se fărâmă ditamai bolovanul de telemea dacă încearcă să-l taie.

    În fine, i-am zis să taie atât cât poate ea numai să nu-l fărâme.
    A pus 250 de grame, cu chiu cu vai. Problemă: nu are să-i dea rest la 50 de ron. face deja spume la gură…

    Merg şi schimb banii şi când mă întorc, ţipa la o băbuţă care vroia să ia tot aşa. o bucăţică.

    Deja m-a deranjat cum se isteriza pe acolo şi i-am zis că se calmeze, sa se comporte mai frumos, sa-si revina, că ne pierde pe toţi de clienţi.

    La care ea zice că nu are nevoie de clienţi care cumpără puţin.

    Uite tu cum ştie lumea să vândă în România 😐

  4. faza e că nu-mi place să cumpăr ceva şi să-l arunc, oricât m-aş feri, din când în când mai arunc nişte măsline la gunoi, astea cum se ţin să reziste mai mult?!
    că tot veni vorba..

  5. 5 blue

    in ulei. cat sa le acopere.
    si nu in plastic.intr-un borcan de sticla.

  6. blue,
    Am încercat şi aşa dar parcă se încăpăţânează 🙂 Lasă, iau mai puţine, stresez omul la cântar!

  7. 7 blue

    …nici maslinele nu se mai fac cum se faceau, dom’le!

  8. nuuuuuuuuuuuuu aruncati maslinele! dati’le la mine!

    eu imi luam masline si mancam in fata blocului cot la cot cu prietenii mei care mancau semintze.
    eu aruncam samburi de maslina in gradina iar ei coji de seminte… na…

    si tanti aceea vanzatoare avea probleme cu copiii/sotzul/amantul… si nu putea sa si le arate mai frumos.

  9. Eu mai aduceam la serviciu măsline şi le mâncam goale 😛 Negre!

    Şi pentru că asta se întâmplă zilnic, aseară, cumpăr mere din piaţă şi mă uit la vânzătoare, aştept verdictul: vă las de 3,8? (în loc de 3,5 cât costa 1kg)
    Da, dar includeţi şi sacoşica 😀 eventual mai puneţi un măr.

    Asta mi-a adus aminte de altă fază. Eram în parc, vroiam vată de zahăr )mănânc o dată la 7 ani lumină dintr-asta) şi cum aveam nişte mărunţi am zis să scap de ei.

    Chestiunea costa să zicem 1 leu şi eu aveam numai 80 de bani. Vânzătorul deja dăduse drumul la aparat şi i+am zis că nu am toţi banii (şi pare o mare prostie să schimbi 50 de ron pt 80 de bani) aşa că i-am zis să o învârtă mai puţin (aparatul aşa face vata pe băţ).

    Omul s-a uitat la mine fix, mirat: nu se poate domnişoară, e mărime standard 😀


Lasă un răspuns

