mi’e dor de miros de timbre

01Mar08

si mai ales de hartie de scrisoare, uzata si trecuta prin maini multe de lucratori la PTTR.
miros de carte veche, clasor de timbre si albume fotografice.

si mai ales, de clasa a 7-a’n care imparteam martisoare fetelor.

pacat ca ai nostri mostenitori nu vor mai sti sa scrie de mâna… din ce in ce mai multi oameni scriu de tipar… bun de tipar!
si a fost si 29 februarie.

ps: ma gandeam sa pun un post in care sa propun sa ne lasam adresele de acasa sau de la serviciu sau de la orice alt loc… pentru a ne trimite scrisori unii altora, la alegere si fara subiect… doar de dragul de a primi scrisori si de a le citi in pat sau in tramvai*.

*pentru dadatroll



25 Responses to “mi’e dor de miros de timbre”

  1. e o formă de artă, „mail-art”. oameni nostalgici îsi trimit scrisori care mai de care. adevărate obiecte de artă. io mă înscriu în proiect, dacă e pe bune.

  2. 2 Druida

    Eu in ultimii ani am scris felicitari de Craciun si/sau Pasti, inclusiv unor necunoscuti din strainatate, singurul element comun fiind ca sintem toti fani U2! Singura problema e ca am un scris ingrozitor, altfel as fi scris mai des scrisori…

  3. 3 impresiiblonde

    scrisorile…hmm..uneori le gasesti prea lungi, alteori prea scurte. iar cateodata parca dupa ce ai citit tot constati ca nu s-a scris un lucru pe care il asteptai. si cum nu e on-line pt un buzz si o lamurire, ramane ceva suspendat, apoi o recitesti si lipsa devine si mai mare

  4. 4 sfinx667

    recunosc ca si mie mi-e dor de parfumul copilariei… acel ” ceva ” special ne lipseste, poate ca de multe ori mangaiam scrisoarea cu gandul ca a fost atinsa de mana mamei, a iubitei, a bunicilor… poate cuferele in care le adunam cu grija si le reciteam dupa ani.. si mi-e dor de cls. a VII-a, de martisoarele prinse cu atata bucurie pe uniforme…
    un lucru e sigur… eu si dadatroll, musai in tramvaie diferite. directii… mai zic??…:P
    felicitari pt articole si succes in continuare🙂
    SIBILLA

  5. nu stiam ca exista o forma de arta iar daca initiaza cineva un proiect de genul asta… na… intru si eu.

    multumesc frumos, Sibilla

  6. Defapt tie ti-e dor de scrisul ala de mana, tremurat, ingrosat pe alocuri ca sa para mai frumos, ti-e dor de oameni si nu de imprimantele astea care scot orice caligrafic, nu mai stii cum scrie Gheorghita, cum picteaza Vasilica, etc.🙂

  7. 7 blue

    🙂
    eu am primit o scrisoare. de curand. de la Ioi!🙂
    ma laudam. atat.

  8. 8 blue

    …scrisa pe hartie albastra si cu o pata de ulei intr-un coltz de la nu-stiu-ce mancare.
    excelenta scrisoare!

  9. faine scrisorile cu ulei, dar cel mai tare alea cu miere de albine pe plic😀

  10. 10 impresiiblonde

    si cu muste moarte lipite

  11. daaaaa… pete de grasime.

    mi’am adus aminte de scurt-metrajul creat/filmat de cativa dintre noi si montat de mine… unde era vorba de o colega dintr’a treia cu rochitza patata de grasime.

    Tigara de dupa dupa se numeste filmul si trebuie sa cer acordul „actorilor” pentru a’l face public.

  12. 12 ara

    mi-am amintit cum acum cativa ani am scris o scrisoare unui tip de care eram indragostita pana peste urechi.. fusesem la mare impreuna, m-am bronzat si apoi mi s-a luat pielea, si pentru ca era pielea pe care el o dezmierdase, am desprins-o cu grija, in fasii de diferite dimensiuni, le-am lipit pe o coala de hartie si pe ele mi-am scris scrisoarea catre el..
    e una dintre cele mai frumoase amintiri pe care o am, si postul tau mi-a adus aminte🙂

  13. valeu, ara!
    multumesc ca ma citesti dar… hm… aa… nici nu stiu ce reactie sa am. e romantic dar e si… nu stiu sa zic… cuvantul ala la care ne gandim cu totii e mult prea departe.
    deci, e bine! pai? scriem?

    eu deja am facut schimb de adrese cu o persoana.
    ideea ar fi sa existe un cont google la care sa trimitem mail cei care vrem sa ne corespondam… iar tot noi sa stim si user/pass pentru acel cont din care sa alegem o adresa…
    mama, cata coerentza!

  14. io zic ca e mai tare ca House!

  15. pot sa-mi las aici? sa ma caute cinevaaaa

  16. nu ca postasu’ va suna de mai mult de ori la tine si nu prea rimeaza.🙂
    dar se poate face treaba asta cu o adresa de mail comuna.

  17. 17 irma

    deci…?
    vreau sa scriu si n-am cui🙂

  18. scrie’mi mie.
    ti’am trimis adresa pe mail.

  19. acum serios. cine mai vrea sa’mi scrie? promit sa raspund.
    eu stau prost cu initiativa.

  20. 20 irma

    bun. aseara pus scrisoarea la posta, peripetii garla. povestim🙂

  21. bun. multumesc. emotii.

  22. am primit scrisoarea.🙂
    o citesc putin mai tarziu ca tre’ sa rezolv problemele birocratice: mancare, dush, mail…

  23. 23 strongindependentwoman

    Unde imi las adresa? -> vezi-mi blogu’ eventual, am acolo adresa… (http://strongindependentwoman.wordpress.com)

  24. 🙂 hello si multumesc pentru vizita.
    deocamdata nu’mi mai este dor caci am multe exceluri in fata.
    mii de scuze si sarbatori fericite!


  1. 1 oitzarisme » născută pe 29 februarie

Lasă un răspuns

