mi’am adus aminte de primul blog

27Feb08

unde am avut piciorul in ghips, unde am fost putin emo… tiv, unde am tratat cartea ca o curva, unde am sa va fac cunostinta cu patul si cu pata de la mine din apartament… dupa primul copil si dupa primul rasarit, sa zicem.



2 Responses to “mi’am adus aminte de primul blog”

  1. 1 sfinx667

    …. „si dupa primul rasarit, sa zicem…”…felicitari morcoveatza… si, multam fain de idee….un buchetel de zambete, pt ca meriti :)}{
    Sibilla
    http://sfinx667.wordpress.com

  2. 2 blue

    da🙂
    patul si pata au fost mereu preferatii mei de pe blogul ala. da’ nu ti-am zis. nici lor.


Lasă un răspuns

