să zicem că unele afaceri exagerează

26Feb08

adica se preocupa prea mult de imbunatatirea imaginii…
sa zicem firmele sau mai nou, companiile de pompe funebre.
au masini de lux, fie, au multe modele de cosciuge, fie, au program non-stop unele, fie, au „maestri de inmormantari”, fie, au preot inclus in pretz, fie, au reduceri… doi mortzi la pretz de unu’, fie… si au multe altele pe care noi nu vrem niciodata sa le aflam… sau, ma rog, la momentul potrivit.

eu cred ca nu trebuie sa existe o afacere in spatele pompelor funebre caci nu mult mai este pana mortul va fi ca un fel de cadou frumos ambalat.
eu zic ca negrul este suficient, lumanarile din ceara la fel iar preotul nu trebuie sa’si parcheze masina cat mai aproape de groapa… ca cine stie…

21 Responses to “să zicem că unele afaceri exagerează”

  1. Să înţeleg că nu te-ai uitat la Six Feet Under 🙂

  2. inca nu. o sa ma interesez.

  3. sloganul unei firme de pompe funebre din brasov:

    „vrei-nu vrei, tot la noi ajungi!” brrrrrrrrr!

  4. 4 anahoretus

    dap… firmele de pompe funebre exagerează transformând moartea într-un spectacol ieftin. cea mai tare fază pe care am văzut-o a fost cu un tip care s-a dus la o asemenea firmă să vadă cât îl costă înmormântarea lui şi când au început să îi prezinte oferta, i s-a făcut rău şi a plecat de acolo. 🙂

  5. Am primit şi eu în poştă ofertă de la firma de pompe funebre Carpe Diem. Într-un plic foarte verde.
    Funny people.

  6. tot de la Anca:

    „in Cj sunt doua pompe funebre de retinut: S.C. Omida S.R.L. si S.C. Coronita S.R.L.”

    no comment, cred…

  7. 7 impresiiblonde

    reducerile pt pensionari se aplica mortului? adica mortul trebuie sa fie pensionar?
    cat despre afacerea din spatele pompelor funebre (ca doar nu degeaba se numesc „pompe”) eu zic ca e cu mult surclasata de cea a cimitirelor

  8. 8 Andrei

    Pompele funebe, ca si oricare afacere, isi orienteaza activitatea pe client. Iarasi, cum suntem un popor inventiv, vrem sa ne putem, in fond, ingropa cu tot cu mobila din sufragerie. Deci, daca as avea companie de servicii funerare, cu siguranta as oferi solutii complete, pentru toata lumea. Faptul ca advertisingul cu care ne omoara piata este de toata jena e alta poveste.

  9. Program non stop e necesar.

  10. 10 lacu'

    http://i76.photobucket.com/albums/j10/ioana831/pic03753.jpg ce ia omul in groapa … si noi ne gandeam la facultate sa ne facem o afacere cu pompe funebre, cu tot ce-i trebuie, inclusiv clienti ;)) mai greu cu terenul pentru cimitir.

  11. vai dar ce’am mai discutat si azi la bere despre aceasta probleme
    ne dam seama ca acesti oameni traiesc dupa mortii nostri.

    Gabi mi’a spus ca o imbalsamare a durat 2 ore cu tot tacamul si au fost foarte, foarte atenti… cei de la o firma buna de pompe funebre.

    ma gandeam iar… cum decurge un interviu pentru un imbalsamator. experientza necesara? proba practica?

  12. eu cred ca e suficient un cosciug si haine naspa, si chiar si piatra funerara simpla si fara bani al preoti…

  13. sufletul ramane la fel pana la urma, nu’i asa?
    adica intermedierile astea parca’i ingreuneaza linistea.

  14. 14 sfinx667

    mda… adio un simplu Adio!… pai e musai sa ne preocupam foarte de glazura, de aspectul comercial, ca deh, ne rad vecinii, ne vorbeste lumea ( de parca gura lumii nu tot pamantul o astupa, dar, nah.. )…auzi tot mai des ” trebuie sa fii in rand cu lumea „, si, culmea, dar culmea, pana si in ceea ce priveste decedatul, ” nu luam din ala , ce ala e cosciug, nici macar nu se mai poarta..”…!!!… zambesc a paguba si-mi zic : ” in fata dragostei si-a mortii, noi toti redevenim copii „…da ce vreu a grai…pai , aaa… ne zmintim, ne ratacim sedusi de reclame, oferte, etc…aham… tulvai, fluier de-acum a iz de manele ( Doamne, ai mila de mine sa nu ma molipsesc, ptiu… ) , cant, „ca nu iei nimic cand mori cu tine…”…da ma, dar, ce-s aberatiile astea ale noastre cum ca ” doar sufletul conteaza..”..pe naiba , si sa nu fim in rand cu lumea….trist dar adevarat..romanul scoate leu si din piatra…funerara.
    Sibilla Poesis

  15. 15 blue

    ihtys, sfinx…si morcoveatza: nu-i chiar asa.

    pana nu v-o muri cineva drag sa nu mai spuneti prostii de-astea!
    si atunci o sa vedeti ca o sa vreti tot ce-i mai…bun, chiar daca ‘sufletul e acelasi si asta nu conteaza pana la urma’.
    e un ultim semn de iubire. si da, tine de tine, cel care ai ramas in viata. si poate de-aia si exagerezi.

    si da, intermedierile astea cu umanul: cu rude, vecini, preoti, biserici si capele ingreuneaza linistea.
    dar nu a celui ce deja a inistit, asta deja nu se mai poate…
    ma gandeam si eu odata ca tot ce presupune o inmormantare nu e menit in nici un caz sa aduca alinare familiei decedatului, ci, din contra si pana la paroxism, sa scoata untul din ei.
    lumanari, bocete, condoleante, doliu…si „Vesnica Pomenire” ca punct culminant.

    oooffff!

  16. 😦 nu vroiam sa se ajunga la asta ci vroiam sa se ramana la umorul negru al intamplarii.

    cititi articol cu vizorul pentru schimbarea starii.

  17. 17 blue

    da, s-a deviat de la prima idee.
    dar nu ar fi prima oara 🙂
    e bine…asta nu e emisiune de divertisment, mai ales daca venim cu totii sa ne dam cu opinionu’
    facem forum! tu propui, noi dezbatem.

    it’s out of your hands…out of your haaaands!
    🙂

  18. si ti’am zis ca peste 10 ani adunam trupa Urma sa ne cante, nu? sau nu… in 2020 asa… sa le dam timp sa se acomodeze.

  19. 19 blue

    uuuff…acu’ chiar ca ma intristezi.
    de-ar fi asa…

  20. bluesaid,

    mi-a murit cineva drag si nu mi-am schimbat parerea…
    si cand mor eu vreau ce am scris…

  21. 21 sfinx667

    draga blue…chiar crezi ca nu stiu cum este… stii tu mai bine ca altul cum este sa fii mama supravietuitoare a propriului copilas… stii cum este sa te calce pe nervi toate zmintelile astea care oricati bani ai da pe ele nu-ti aduc copilul inapoi… despre asta e vb, ca acordam atentie unor chestii care nu au nici o legatura cu durerea si tristetea…imi pare rau ca ai denaturat discutia si tema discutiei pe cu totul alt fagas… si da vreau sa-mi duc durerea in simplitate si cum ma pricep eu mai bine…nu am nevoie de nu stiu ce alaiuri si decoruri care nu ajuta la nimic…cred ca tu esti cel care nu ai inteles ce a zis morcoveata sau eu sau altul…si ai si tu dreptatea ta, vb despre doua chestii aici si nu are rost sa polemizam aiurea dar nici sa aruncam cu noroi unde nu cunoastem, tot respectul blue…:)
    Sibilla Poesis


Lasă un răspuns

