cum să mergi gratis cu taxiul fără să vrei

26Feb08

pai mai intai stai ca bou’ si’astepti un troleu care sa te duca inspre casa… cat mai aproape.
si asculti muzica si’ti place.
si mai ai doua doamne care te acompaniaza’n statie.
iti faci curaj, dai castile jos din urechi si cu cea mai misto voce posibila le spui
„buna ziua… aaa… seara pardon… eu o sa iau un taxi si daca doriti puteti veni cu mine si va las cat mai aproape de unde vreti sa ajungeti… caci troleibuze nu cred ca mai gasiti”

putine priviri din cap pana’n picioare, fatza de violator n’am si chiar am vorbit cu o voce misto… adicacucuvinte naturale.

si luam un taxi.

prima oprire la iancului unde prima doamna imi arunca 10 lei in brate
„nu, lasati, eu oricum trebuia sa iau taxiul asa ca na…”
„ia’i ca sa cobor!!!”
m’am inrosit putin si i’am luat.

a doua doamna a vazut tactica si s’a simtit cam prost… am auzit fermoaru’ de la poseta… se apropria destinatia!
„nu, deci va rog, insist, lasati ca a dat doamna prea mult oricum!”
„eee… lasa… ia’i!!!”
eh… 15 lei aveam si taximetristul zambea pe sub mustatzi.

„ce misto e sa ai asa colege!”
„nu dom’le… nu’s colegele mele… nici nu le cunosc… le’am… abordat… in statie… ca nu mai venea nicio masina, nimic!”
„…”

deci.
la universitate… va gasiti 2-3 oameni care merg in directia voastra si daca nu va platesc cursa… cu sigurantza mai mult de 3 lei nu dati pe o cursa care ar face de cinci ori mai mult.

deci eu n’am vrut, n’a fost intentionat! 😦

6 Responses to “cum să mergi gratis cu taxiul fără să vrei”

  1. Dă sfoară-n ţară şi caută-le pe doamne ca să le dai data viitoare cu caruselul!

  2. dac’o mai vad pe tipa’n cu cizme verzi vreodata… ii iau un buchet mare de happy meal.

  3. de la Anca citire:
    „asa incep toti proxenetii”

    noroc ca m’am barbierit ieri.

  4. Sau mai bine un lasso 😀

  5. 5 dianatampau

    sa stii ca si mie mi s-a intamplat.deci te cred pe cuvant.Nu erau chiar necunoscute,dar pe aproape..hahahaha…
    ma amuza f tare felul tau de a povesti.rad pe „sub birou”…ca inca sunt in timpul lucrului 🙂
    iar intamplarile inedite sunt de pastrat,mai ales cand nu te astepti la nimic.

  6. 🙂 multumesc, multumesc.
    incerc sa fac lumea sa râda si pe birou, lucrez la asta.


Lasă un răspuns

