sunteţi fumător?

24Feb08

DA! as vrea sa raspund odata… sa vad cum imi etaleaza superofertele lor in fusta scurta.
mai ales ca azi, in GreenHours, la un concert TheOthers au intrat asa, in timp de funk, peste noi… sa ne intrebe daca fumam si ce.
eu n’am nimic cu ele, fac un ban cinstit, na… dar ma enerveaza ca ne cred putin retarzi. nu ele… marketingu’ din spatele lor.
pai le dau sa rezolve un rahat de joc in care sa ghicesti niste instrumente muzicale si’ti baga pe gât o bricheta grea cu care nu poti impresiona nicio gagica… mancati’as!

eu vreau urmatorul lucru.
sa vina peste mine la buda… „se poate? sunteti fumator?”
eu sa fiu la pisoar si sa fac pipi.
sa’i spun ca DA, FUMEZ de sting!
sa ma puna sa apas butoane la ea pe laptop cu mana cealalta…
sa ma puna sa ghicesc instrumente muzicale si sa castig o bricheta.
sa trag apa si sa ma spal pe maini in timp ce ea’mi spune ca mori mai greu de la tigarile ei… dar tutunul dauneaza grav sanatatii.
si de ce asa frumoasa? de ce are picioare lungi?

vreau promoteritze si la mancare. vreau sa’mi vina doamne plinutze si dragutze si frumoase si grasutze. sa ma asedieze cu un „sunteti carnivor?” si sa’mi bage un copan de pui proaspat „rotisat” in gura.
sa’mi spuna ca mai primesc unul daca ghicesc aceleasi instrumente muzicale… numai ca dincolo mor de cancer iar aici deeeee-uri.
ce prefer?

scuze.
prea dur.
dar de ce avem promotii doar la tigari, chips’uri si redbull?
vreau promotii la bere, cuba libre si dame de pica’n jurul lor.

17 Responses to “sunteţi fumător?”

  1. Eu vreau promoţii la tricourile bărbăteşti 😀

  2. 2 anonim'

    Nu fumez si mi-am propus in viata sa nu fumez deloc 😀

  3. 3 Moniqs

    Iar eu… vreau versiuni trial (sau chiar beta) ale sejururilor in Tenerife/Caraibe/orice alta tara exotica, iar singurul bug sa fie incapatanarea tipului bronzat de langa mine de a-mi face cat mai mult masaj… Azi imi permit sa visez asa, ca e duminica si nu sunt la birou 😀

  4. Eu vreau o promotie la prezervative. Sa vina o domnisioara cu blonda cu sani mare si cu picioare lungi sa imi zica: Faceti sex? Eu zic ca da. Apoi sa imi spuna ca au scos pe piata un nou sortiment de prezervative si sa cheme in cabina de proba cu ea ca sa ma convinga cat de bun e. Apoi eu sa zic… hmmm… stiu si eu parca nu e asa de bun.

  5. 5 lekutz

    promotii la bere sunt destule 🙂
    iar brichetele alea de le castigi sunt foarte folositoare… daca te enervezi pe vreun tip si nu ai cu ce sa ii dai in cap, sa ii strivesti degetele… sau sunt bune la impachetat hartia de 8 ori. (pentru cine mai stie campania aia de la nush ce vitamine)

    si in plus… uneori mai prinzi si cate un pachet moca de tigari (ceea ce e al dracu de bine)… partea proasta e ca de cele mai multe ori tre sa le dai pachetul tau (mie mi s-a intamplat in 90% din cazuri sa am un pachet aproape plin… that hurt.)

  6. free trial la ubuntu.
    dar să le promoveze tineri domni în haine de cavaler.

  7. Deci nam inteles. Asta se intampla in tramvai?

  8. nu am vazut promotii la bere in care domnisoare sexy sa vina si sa’ti bage pe gât bere… multa bere.
    sau vin rosu… hm… imbracate’n rosu si negru si cu buzele groase… sa ma testeze intelectual (na…) dupa doua pahare de vin in compania lor.

  9. 9 un spectator

    onorabile, te-am citit si ma bucur sa aud ca (pr)in Green calca si muschii domniei tale

    anyway, in lipsa de ceva foarte consistent las si io o urma a trecerii mele prin blog-ul tau si cu toate ca de 8 seri nu am mai „luat-o in gura” daca ne-om vedea o sa recidivez in ale fumatului

    sper ca nu imi face nimeni analiza gramaticala la ceea ce scriu, si daca o face sa aiba simtul umorului macar

    hai pa !

    si ca sa fiu identificabil mai usor
    adaug un sincer si foarte caracteristic „gata tac !” ca sa respire usurati a(ce)ia care nu ma plac

  10. sunt de gasit in GreenHours in fiecare dimineata a unei zile din saptamana in care’mi beau cafeaua alaturi de cativa prieteni dragi.

    domnule spectator, n’am mai trecut de mult prin forumul guerrila si nu’mi pare rau deloc.

    si’mi place narghileaua foarte mult.

  11. 11 catinca

    faine pozele de la the others!

  12. 🙂

    multumesc.

    aici este si link’ul… pentru cine nu cunoaste formatia TheOthers, sunt din Brasov si, scuzatzi romengleza but they really funk!

    http://www.urma-forum.com/viewtopic.php?p=122689#122689

  13. 13 sfinx667

    de va veni la mine vre-un tigru de-al lui Arkan,cu promotia zau ase.. : ” haide zdravo, bagi o pivo drugarica..” iau maico…ca servesc si slibovica cu el, da cine se ofera voluntar sa-mi aduca fo douajte americanasi, sa-mi plateasca sparturile si sa ma despagubeasca si pe mine ca au bombardat fabrika duvana de la Ljubljiana…adio Port,adio Niko, adio Vikend…ehhhh, bune tigari, buneeee….acu am ramas io, sa beu pe mese si sa arunc cu sticle goale de pivo ca sa le scot..fumurile din cap filfizonilor….ma coplesesc amintirile din anii studentiei, ca mai bagam cate o buceaga…acu mai fumez pe naiba, in purul grai mioritic, si, ma mai si intreaba cate un coleg carcotash de servici…” faci progrese, duvanesti mai putin, esti biciaga colega…?..”… sunt , ma doare-n cot de promotii,si, mi se rupe-n …buzunare de pretul tutunului…hai drek hamericanii hastia, viermii…musaqi sa-mi plateasca sparturile, aaa..si sa nu uit..sa ma despagubeasca… DA DA DA sunt fumatoare, da sa ma scuteasca cu intrebari aiurea, care nu-si asteapta raspunsuri clare: ” cat fumati?”..”cat ma tin buzunarele”..ce fel de tigari?”..” de care-mi permit..”…bla bla bla…chestionarele lor, nu lasa loc de ” triumf al imaginatiei asupra inteligentei”…. no, gata, ca iar ma ratacesc pe miristi, si, in loc sa mai bag una in gura ( vb unui intelept de mai sus), iar ma starnesc pe sistem turbo folk srbska, si iar scot una pe guritza…mai morcoveata, bine pusa tema ta in discutie, prilej sa ne mai dezumflam de aere si sa iti dam mare dreptate, nu din complezenta, dar cine are dreptate, are. Bravo mai si succes in continuare! }{

  14. eu am un plan. imi faceti rost de numerele lor de telefon (sa aiba picioare misto) si le induc in eroare eu cumva.
    desi… of… nu e vina lor. e vina alora care stau afara si le’asteapta in masina argintie. soferul.

    🙂
    multumesc.

  15. 15 virgingoddessofthesun

    “I’m not really a heavy smoker any more. I only get through two lighters a day now.” (Bill Hicks)

  16. 16 anvelopa

    Sunt si la bere dar nu promotii, ci sondaje de opinie.Ma oprit un tip in drum ce mergeam la serviciu, de vreo 3 ori i-am zis „NU” si a 4-a oara mi-a fost mie prea rusine sa nu ii zic „DA”, avea si ceva timp liber si ma duce intr-o cafenea.Acolo mi-a zis el mie ce beau ca daca nu indeplineam ceva criterii se oprea „interviul”.Mai mult a raspuns el.
    Vroia sa castige un ban cinstit..

  17. eu nu vreau nimic din dorintele tale sughitate mai sus


Lasă un răspuns

