nu’mi plac genericele filmelor

24Feb08

care contin multe cladiri din faimoasa America
care sunt pe fundal negru si’s scrisi actorii pe o muzica ieftina.

cele in care nu se intampla nimic si nici din punct de vedere vizual nu ma starnesc…

cele in timpul carora poti sa’ti aranjezi perna cum trebuie.

7 Responses to “nu’mi plac genericele filmelor”

  1. Păi genericele sunt pentru momentul când îţi aranjezi perna, pui suc în pahar, te acomodezi cu filmul, te gândeşti cam ce o să trateze etc.:P

    Mie îmi plac alea care încep direct şi mai arată din când în când distrubuţia, asta aşa ca şi cum filmul e şi el pe acolo.

  2. exact alea’mi plac si mie.
    tocmai ce’am vazut filmul Into The Wild care are un generic excelent. EXCELENT!!
    film in care exista o „poza” de care mi s’a speriat raceala si s’a ascuns sub patura.

    iat’o

    pour les connaisseurs

  3. 3 Moniqs

    Genial filmul. L-am vazut acum vreo 2 saptamani si l-as mai vedea oricand… „Happiness only real when shared”.

  4. La 7even e generic fain 😉

  5. da, da… fain si la 7even. 7 even… logic.

    3rei sud este si care se mai folosea de chestia asta cu cifre’n cuvinte… in afara de farmacia 2na din Bucuresti care e un brand tampit, dupa parerea mea.

    batraneii cu retete compensate nu vor inteleg niciodata de ce se numeste farmacia 2na.

    si dupa ce ca au si probleme cu cozile mai stau si’si indoapa creieru’ si cu probleme d’astea de identitate ale farmaciilor.

    eu vroiam sa initiez un proiect care sa se numeasca 5inci. 🙂 si sa fie luuuuung de exact 127 cm. 😀

  6. Păi ce vrei dacă aşa se cheamă filmul?
    Trebuia tu să te iei de el, eeeeee 😛

  7. pai e ok caci oricum sunt convins ca Brad Pitt n’a auzit de 3reiSudEst.


Lasă un răspuns

