mi se făcu dor de schimbătoare de viteze

24Feb08

d’alea vechi de pe cautam pe la Volgi, Dacii 1300 si Trabant’uri.
colorate, vii, cu chestii miscatoare prin ele.
pe vremea aceea nu exista cuvantul kitsch si, deci, nu aveau prejudecati in spate.

existau si d’alea mari cat toata palma, rotunde, de sticla si chiar si de lemn modelate frumos.
albastre, mov, cu buline, in/cu tot felul de forme si unele aveau si nitzica pielea pe maneta in jos.

a venit revolutzia, apoi jos iliescu!, jos toti care erau sus, hai romania!, bug mafia si masinile de fitze.
si’asa s’au dus dracu’ schimbatoarele mele de viteze colorate.

am gasit eu unul la botanica… pe o Dacie 1300. dar NU este printre cele mai reusite… in schimb blanitza de pe volan… priceless.

schimbator



12 Responses to “mi se făcu dor de schimbătoare de viteze”

  1. ..dar pe blăniţa de pe volan nu rămân urme?
    ştiu eu, după ce pui mâna pe chips-uri, trebuie să dai cu axion mereu😀

  2. eu cred ca se are foarte mare grija! „NU INTRA CU MANCARE LA VOLAN!!!”

  3. şi scuturaţi-vă bine pe picioare,nu? să nu intre cu noroi uscat😀

  4. pai mai sunt si nebuni care conduc aiurea… de le spune tatzii: „baiete?! parc’ai conduce cu picioarele!”

  5. auzi, partea aia de volan arată nordu’?

  6. 6 petite

    o dacie in gradina botanica?

  7. da, si io zic ca nu e blanitza
    zici ca-i muschi de copac toata ziua😀

  8. Pe cand un post despre schimbatoare de viteza la … tramvai!?

  9. 9 neinteresant

    mai ai si alte poze cu masina respectiva?
    JUR ca aveam si eu la fel (la masina familiei, pe care am vandut-o…)

  10. prefer automat sa fie…

  11. ce tare neinteresantule… si tu ai pus muschiu’ ala?
    :))
    nu am si alte poze dar stiu pe unde e.
    pe o strada are merge pe langa gradina botanica. prima pe stanga cum mergi de la botanica inspre chei.

  12. 12 neinteresant

    muschiu` o fi crescut intre timp.
    eu am pus doar SUFLET in masina aia, RAILOR!


Lasă un răspuns

