creatura din baie

20Feb08

iat’o:
creatura
cu totii avem d’astea in baie. ati fost vreodata atenti la ei? la ele?
l’am vazut ieri, tocmai ce ieseam din dush… voyeur nesimtit!

si sa nu’mi spuneti ca atunci cand stati cu ochii’n pustiu, nu vedeti diverse personaje (in special ochi) prin obiecte neinsemnate. eh…



5 Responses to “creatura din baie”

  1. depinde din ce unghi te uiţi😀

  2. 2 blue

    excelent!🙂

    credeam ca-s iou nebuna!…cand eram mica ma speria la culme ceasul bunicilor cu pendul: era stricat – nu mergea, nu comenta nimic. dar era cat un stat de om si cadranul de sticla era cizelat in asa fel incat cand stingea buna lumina, asta incepea sa ranjeasca la mine. brrrr!

    si cand eram tot mica, dar mai mare, la mama (la bunici am stat pana la 6 ani) – ranjea la mine manerul de inox stralucitor al geamurilor din dormitorul meu (tot cand se stingea lumina)
    din care motiv, eu pana pe la 9 ani ma culcam inaintea tuturor (de pe la 9 asa…) ca sa nu ma atace chestia aia si sa-mi rada in fata.
    dupa 9 ani nu mi-o trecut…dar am schimbat camera cu frate-meu.🙂

  3. eu am gasit multe prin tren. am facut si poze dar nu stiu pe unde sunt.

    si cel mai groaznic e ala de privit pe mare. am exemplu in videoclipul lu’ Britney Spears – Sometimes… unde Britney era frumusica dar prostu’ de „ala de privit pe mare” era cam suparat.

    pe la secunda 40.

  4. 4 voxideea

    dap. putem vorbi de reincarnare… daca suportul tau a fost om intr-o viatza anterioara…

  5. 5 anonim'

    Daca ai imaginatie bogata poti face multe lucruri sa para multe alte lucruri(scuzati jocu de cuv). De exemplu cand eram mai mic si ma duceam la culcare, televizorul mi se parea un monstru, butoanele ochii iar ecranul gura;))….un morman de haine parca era un strigoi etc…


Lasă un răspuns

