oamenii, …

17Feb08

…când vorbesc cu tine, se impart in doua categorii principale*:
– cei care se uita’n ochii tai atunci cand iti comunica anumite lucruri
– si cei se uita’n gura ta si sunt atenti la buze, dintzi, gingii, mr. colgate and friends.
inteleg ca din gura ies cuvintele, sunetele… dar sunt convins ca mai important este sa te uiti in ochii celui cu care comunici.
ma simt putin in plus fata de gura mea atunci cand cineva nu ma priveste in ochi cand ii povestesc diverse. eh…
creierul meu transmite informatii in procente** de 50% spre gura, 20% spre ochi, 10% spre membre si 10% spre suflet… iar daca cel care este in fata mea se uita’n gura mea cand vorbesc… se cam duce dracu’ tot calculu’ si raman cu ochii’n nici 5%… nu stiu… nu mi se pare corect.

*pot fi mai multe dar na… celelalte depind de factori de genul… timiditate (cand te uiti in jos), indiferentza (cand te uiti dupa autobuz sa vina mai repede), rusine (cand e o ea si e goala si incerci sa’i gasesti ochii), etc.
**sa zicem… iar cei 10% ramasi se pierd in noi fire albe de par in cap, vene incordate, senzatii ciudate la stomac sau chiar acele lucruri carora’n popor li se zice fluturi.

24 Responses to “oamenii, …”

  1. Eu mă uit prea mult în ochii omului când vorbesc şi câteodată unii nu se simt confortabil. De ce deranjează?

    Cel mai tare mă irită omul care se uită ba cum sunt îmbrăcată, ba cum îmi stă părul sau mai ştiu eu ce alte detalii.

    Cei care se uită în gura ta când vorbeşti ori sunt pierduţi de ceea ce spui ori sunt pierduţi pur şi simplu 😛

  2. 2 oana7327

    mai e categoria celor care isi baga capul intre umeri apoi il apleaca usor intr-o parte sau alta si se uita la varful propriilor pantofi atunci cand vorbesc. drept e ca n-am cunoscut decat o persoana in categoria asta. si ceea ce l-a inceput mi s-a parut destul de ciudatel, mai tarziu mi s-a confirmat: femeia e nebuna de legat! e ciudat sa nu vezi nici macar fata celui cu care vorbesti, daramite detalii cum ar fi ochi sau gura.

  3. 3 impresiiblonde

    unii nu se pot uita in ochii tai atunci cand vorbesc cu tine din timiditate. dar lucrul acesta se poate exersa.

  4. Şi am mai văzut la unii profesori, se uită în fundul sălii, fără să se uite la cineva anume, vorbesc cu tablourile de pe pereţi.

  5. lipsa de respect dom’le…
    care ati vazut piesa de teatru „Biloxi Blues”, stiti ca exista acolo exista o faza’n care sergentul vorbeste cu un soldat stand in fatza altui soldat. hehe…

    si din prima raman fara replici interesante atunci cand cineva ma studiaza din cap pana in picioare inainte, in timp ce si dupa ce’mi da buna ziua… si cred ca mi’ar cere sa vada si ce telefon am si cat castig*.

    *cea mai urata intrebare din lume.

  6. eu de mica am o chestie, in 90% din cazuri ma uit la gura celui care vorbeste. ma fascineaza cum ies sunetele de acolo:P
    sau poate sunt pur si simplu pierduta.

  7. Pe mine mă deranjează şi când cineva mă întreabă cât a costat ceva ce numai ce mi-am cumpărat, nu mai zic de salariu…

  8. 8 impresiiblonde

    ohoho, ana…cunoastem!

  9. 9 neinteresant

    da, el…draga lu` noe
    se spune ca ochii nu mint. sanchi. eu fac precum anaAyana. uneori exagerez si ma joc cu momentul ala „nefiresc” ce apare. daca il depasesti incepe sa se deschida si sufletul. abia dupa asta pot spune daca celalalt minte sau nu.

  10. 10 ahura_angra

    in metrou mi se pare fain cum toata lumea joaca de-a ochi ascunselea. stai linistit in rand cu ceilalti si te gandesti la ce ai de facut…si fixezi un punct cu privirea fara sa privesti (intelegi la ce ma refer).apoi realizezi ca femeia din fata ta se tot foieste si-si potriveste fusta peste genunchi(oare se vede ceva?),se uita la pantofi si rasufla usurata ca i-a curatat atent…sau ajunge in situatia disperata de a se privi atent in geam sperand sa nu se fi intins rujul ruby rose ( ca doar stie ca se intinde, ca-i eftin, dar isi merita banii 🙂 ) daca privesti o persoana in ochi, in metrou…joaca se ingroasa…si vezi cum ochisorii lui cauta refugiu in reclame,manere si podele sau umbla grav in poseta si se cauta de ceva. cred ca multi se tem ca daca-i privesti in ochi le afli secretele alea mici si rusinoase

  11. Poate dacai vorbi mai clar…

  12. oamenii nu se uita in ochi pt ca asund ceva, le este frica sa nu le citesti starea sau secretul

  13. da’ tu? tu un’ te uiti? a? sincer

  14. eu? nu spun. ca poate ne vedem noi candva.

  15. 15 impresiiblonde

    hai sa extindem putin intrebarea: unde nu va uitati niciodata atunci cand stati de vorba cu cineva?

  16. nu ma uit acolo unde are un fir de par aiurea, mustatza in cazul doamnelor si domnisoarelor, cosh in frunte, coshuri in frunte sau ceva in nas… stiti voi.
    si’n functie de cat de apropiat imi este… ii spun daca e vreo problema pe fatza lui sau nu.

  17. 17 Bumb

    si eu ma uit uneori la gura celui care vorbeste, mai ales atunci cand e zgomot in jur si nu prea inteleg ce zice.
    eu as zice ca oitza are un complex si de asta-l deranjeaza. dar ar trebui sa stii ca nu toti cei care se uita la gura ta se uita ca sa fie critici, poate-s asa ca mine, mai grei de urechi.
    poti incerca sa te opresti putin din vorba si sa vezi daca ridica ochii spre ochii tai sau nu. poate asa ti-ai da seama care-i pierdut si care nu.

    you worry too much.

  18. cand e zgomot in jur e altceva. nu ma gandisem la cazul asta.
    ce complex am, nu stiu… stiu sigur ca nu’mi place ca oamenii sa se uite’n gura mea cand le vorbesc.

    o sa incerc faza asta… si cred c’as râde pan’a doua zi dimineata daca s’ar opri mirat, cu ochii tot in gura mea… si ar ridica putin din sprancene nedumerit… dar cu ochii tot acolo. si i’as arata limba la final.

  19. Sunt curioasă cum procedeză unul care se uită în gura omului când stă de vorbă cu mai mulţi oameni. Nu-i încurcă? 😀

  20. Vizavi de ceea ce spune Bumb
    .. poţi încerca să vorbeşti cu mana la gură când apare omul cu pricina, îi spui că te doare măseaua sau orice altceva, că ai o salată mai încăpăţânată care nu vrea să se despartă de tine, şi vorbiţi aşa.
    Atunci vezi unde îi stau aţintiţi ochii.

  21. 21 impresiiblonde

    mai, dar stii ca sunt unii care se uita concentrati la gura ta in timp ce vorbesti, si dau si ei din gura pe muteste dupa tine?

  22. 22 neinteresant

    hai sa nu extindem la cazurile patologice…

  23. 23 ahura_angra

    oare la ce ne-am uita daca am purta conversatii goi?

  24. pai… eu ma uit tot in ochi.


Lasă un răspuns

