la gogoşerie

08Feb08

sa fie coada mare, mare si sa nu fie foarte multe gogosi in rafturi.
si vanzatoare sa fie foarte, foarte agitata si enervata si „SPUNE ODATAAAA!!!!!! CE VREEEEI? DE CAREEEE? CU BRANZA N’AVEM!!!”
si gogoseria asta sa fie undeva intr’o piata, Obor sa zicem… cu oameni multi la coada, am mai zis, oameni de toate felurile, salivatori d’astia…
si eu sa fiu foarte serios.
si calm.
si sa intreb politicos pe cineva din fatza de la coada.
„imi dati voie sa intreb ceva?”
si sa imi dea voie…
si in tot vacarmu’ ala de la coada… s’o intreb pe tanti
„buna ziua! bilete RATB avetzi?”
……….

cata relaxare ar fi pe toti!

11 Responses to “la gogoşerie”

  1. Parcă ai descris-o pe doamna de la celebra covrigărie de la mine din oraş, au şi bilete şi au pus o plancardă mare, roşie ca să ştie tot omul.

    Era fain înainte când erau la gogoşeria de vizavi, unde ai mai pomenit tu bilete parfumate cu vanilie şi zahăr pudră? 😉
    hai şi puţin unsuroase, ca etichetă!

  2. erată:
    placardă

  3. ah, de cand vanez o asemenea scena! 😀

  4. Dar daca are?

  5. cea mai buna gogoserie e la prosper, in 13 septembrie. cat despre scena… 😀 sper sa fiu acolo.

  6. 6 plughy

    dar prietena mea care a cerut la abonamente la metrou „doua paini, va rog” :))

  7. 7 voxideea

    da, sfuc de morcofi, avetzi? 😛

  8. – daţi-mi vă rog o gogoaşă.
    – cîte aţi zis?
    – o.
    (la o gogoşerie din secuime)

  9. 9 petite

    sigur, exemple se gasesc, dar asta ar fi ceva regizat, cu camere de la 20 de ferestre din blocurile care inconjoara piata respectiva – ferestre pe la toate etajele; si din satelit; si zgomotele ar fi un pic bruiate pana a linistea deplina dinaintea intrebarii, care culmineaza in tacerea scurta de dupa intrebare. si apoi. muzica din fundal. (habar n-am).

  10. @anaayana
    trebuie sa faci poza. as vrea sa’mi deschid un clasor numai cu bilete „nu avem bilete RATB” scrise cu tot felul de culori si litere.

    @alina
    era cat p’aci s’o fac.

    @dadatroll
    inseamna ca are un extraordinar simtz al umorului si’ar trebui sa lucreza la PrimaTV

    @castelana
    prea departe. adu’o mai aproape de centru.

    @plughy
    daca’i cerea „daaaaati’mi si mie o bucata de paine” poate mergea.

    @voxideea
    nu’l stiu. e cu iepurasi, nu? zi’l pe tot.

    @ana pauper
    o’great.
    imi place sunetul ala de prin cantecele lu’ moga, parazitii si bug mafia. „ohooo!” spus sec asa din gât. imi face un masaj extraordinar.

    @petite
    pai da.
    va fi o intreaga serie.
    fiti atenti luni ca o pun si p’aia pe care vreau s’o fac cu loghi*

    * http://www.cnimigean.btn.ro/blog/index.php/2007/12/07/blessfome/

  11. 11 voxideea

    dap cu iepurashul, clasic, care cerea morcovi:)
    avetzi morcovi? :D, n-avem morcovi 8-|,
    avetzi morcovi? :D, n-avem morcovi /:),
    avetzi morcovi? :D, n-avem morcovi :-w
    avetzi morcovi? :D, n-avem!! si daca mai vii o data itzi sparg dintii!! X(
    avetzi morcovi? :D, … vanzatorul, ii da una ii sparge dintzii, …iepurasul: avetzi sfuc de morcofi?!


Lasă un răspuns

