vreau plajă

07Feb08

deci da.
dragos are o idee geniala.
plaja pe peronul metrourilor.
deci va dati seama?
s’astepti metroul in picioarele goale, simtind furnicaturile firelor de nisip.
si umbrelutze d’alea ca’n vama.
si metrourile colorate coloraaateeeee cu personaje de desene animate in costume de baie.
si mecanici in slip.
si cocktail’uri cu pai, sezlong’uri si sezshort’uri…
si briza marii… (la Unirii 1 curgea intr’o vreme pe peretzi Dambovitza)



12 Responses to “vreau plajă”

  1. daaa….stiu si eu cand curgea dambovita prin unirii…si la un moment dat am avut un cosmar cu dambovita care inunda metroul…si lumea innota…

    da’ alta data am avut un cosmar cu un vulcan in mijlocu’ bucurestiului…si lava care curgea prin tuneluri la metrou…si’a venit metrou’ si-a fugit repede de lava…si era d’ala vechi…da…ma rog…😀

    si nu vreau sa fiu in slip la metrou…numa’ daca e metrou usor…sa te si bronzezi ceva cat astepti…ca asa…te de-bronzezi in supteran…:/

  2. tu ai vazut prea multe filme cu Pierce Brosnan.

    bai? ia sa vbesc cu un consilier de primarie ceva.
    ce’as putea face din Bucurestiul asta… pfff…

  3. 3 stiuca

    Ba! V-au luat-o altii inainte. La Universitate-n statia de metrou oricum pute a alge putrezite. Acolo se vrea nisipul.

  4. 4 blue

    stii care-ar fi partea cea mai tare?
    ca am vedea schimbari de-alea drastice: oamenii ar intra la metrou cu genti de plaja si papuci si ar iesi in costume, foarte office, dar cu parul un pic ciufulit de briza dintre tuneluri.

    eu chestia asta am vazut-o pana cum numai la Gabitzu si mereu m-a fascinat: viteza aia de a sari din costumul de serviciu direct in tricoul cu Nirvana si pantaloni scurti.🙂
    ROC!

  5. hmm…ar mai fii o chestie ca in loc de linii sa fie apeducte…si sa se mearga cu vaporasul…sau jet-ski-ul…😀

    si sa mai fie niste appeducte mai mici prin care sa inoate aia care vor „pe jos”😀

    si tevi prin care sa te duci rapid in costum de scafandru…complimente METROREX…😀

  6. 6 blue

    si am ajunge cu totii pe unde ne-ar fi drumul la sfantu’asteapta!🙂

  7. ce zice darku acolo e fantezie.
    dar ce ziceti daca ar exista posibilitatea de a merge pe jos intre unirii si romana…
    pe jos, pe sub pamant, pe „trotuare” laterale sinei de tren.., cu magazine si bancomate.

  8. 8 petite

    si trasuri si caleshti si un planetariu sau vulcanariu, dupa caz, si un caine vagabond.

  9. 9 blue

    de ce as vrea sa merg pe sub pamant?
    cand pot pe deasupra!
    si am priveliste, chiar de nu e ea cea mai grozava din lume…si aer si cer si ploaie si zapada. si pot s-o cotesc oricand la stanga sau la dreapta si sa ajung intr-un parc…
    mie din cauza lipsei de imagine nici nu-mi place sa merg cu metroul. deloc.
    poate daca ar avea plaja, as merge.
    numai ca ar fi de fapt o plaja rece si umeda, de tunel.

  10. cate pretentii dom’le…🙂

  11. 11 blue

    pai daca tot visam…

    chiar. mult timp am avut o problema. eu nu visasem niciodata frumos. niciodata! doar urat sau ciudat.
    ciudat…stiu.
    …inafara de daydreaming. de-aia m-am specializat.
    macar ala sa fie mereu frumos.
    bilantul viselor mele s-a remediat in ultimul timp. an. zic asa, cu zambet… uite🙂

    si nu glumesc!
    din nou…ciudat.

  12. 🙂
    ne bluecuram sa auzim asta.
    si eu continui sa fiu roz. poate coloreaza cum trebuie.


Lasă un răspuns

