vreau o cafenea

06Feb08

… cu multe scaune inalte la geam…
sa fie amplasata in locul acelui „biscuite” cu cruce din piata charles de gaulle.
vreau sa fie totul transparent… inclusiv tavanul prin care sa vezi cum ploua, ninge sau pleaca pasari.
intrarea sa se faca pe sub piatza printr’un pasaj care sa corespondeze cu metroul.
intre geamurile destul de sigure ale cafenelei si sosea sa nu existe borduri sau spatii verzi.
practic sa vezi soferii cum fac sensul giratoriu in jurul tau… cum stau in trafic imbulzitzi si grabitzi spre corporatzii.
iar tu sa’ti bei cafeaua si sa’ti mananci croissant’ul in cea mai mare liniste de la jazz incoace…

38 Responses to “vreau o cafenea”

  1. dada! si sa ma vezi pe mine cum lucrez!

  2. …daa….excelenta idee….
    v-am zis ca e visul meu sadic de multa vreme o cafenea cu geamuri mari in care sa fie cald si din care sa ma uit eu cum ploo afara si s’agita lumili pe strazi in timp ce’ascult geaz si meditez o cafia…

    da’ si ideeeea asta e fuarte tare…

    woah

  3. sa vezi masini in jurul tau cum se enerveaza…
    rrrr

    ce zici tu in prima fraza e la 2 mai si se numeste Micul Golf… dar doar in perioada octombrie-martie.

  4. 4 Ciocio

    foarte tare ideea. mi-ar plăcea un asemenea loc.

  5. tuturor ne’a placea.
    dac’as fi avut bani, as fi tinut ideea pentru mine.
    deci… anyone?

    si mai vreau o cafeteria ca’n Seinfeld. luminata si nefumatoare.

  6. foarte faina cafeneaua ta. ai grija cu expusul ideilor pe blog sa nu ti le fure cineva 😛 😉

  7. pai sa le fure si sa le infaptuiasca.
    ca eu nu’mi permit…

  8. deocamdata. 😛
    macar sa-ti dea si tie un procent daca e o ideea asa de buna 😀

  9. pai voi imi veti fi martori.

  10. 10 blue

    ideea mea de afcere coincide cu a lui lekutz: magazinul ala din visurile noastre sighisoarene. si cu Ioi copartener.
    am calatori prin toata lumea sa ne aprovizionam. (…dar nu spun cu ce cui nu stie, ca asta e o idee care chiar poate fi furata.)

    dar m-am gandit si la o cafenea. m-am gandit la multe eu, numai sa nu trebuiasca sa-mi iau o slujba „9 to 5”
    a mea ar fi ceva intre ceainaria Cotroceni si Krishna Calle.
    parfumata cu fum de narghilea, cafea si ceai, cu perne multe, muzica hipnotica si oameni natural ametiti si zambitori.

  11. FARA FUM!!!
    nu vreau fum…
    doar daca este in aer liber.
    deschisa doar vara… intre 8 si 22.

    si Hard Rock Cafe deschide la 12… ce oameni!

  12. Hard Rock Cafe are preturi europene…si fitze cat cuprinde…been there…

    a…si cafeneaua n-o vreau in 2 mai…io o vreau in bucuresti in centrul atentiei si unde’i furnicaraia mare si multa lume gri care se grabeste pe strazi chiar si cand ploo si e frig si io stau in cafenea si ma zambesc la ei de dupa geam…asa cum is ei…gri…

  13. pai gri esti si tu odata ce iesi din ea…
    deci cum ar veni… o cafenea colorata sa fie!
    unde’ai vazut tu cafea colorata? rosie, sa zicem.

  14. ..nu conteaza culoarea cafenelei…
    tu o sa fii colorat cand iesi din cafenea c’o sa ai cafea in tine…si-o sa te simtezi mai bine si mai cald…

    sau nu mai iesi din cafenea pana nu se face soare afara…

    sau cand iesi din cafenea se face soare afara…si toata lumea’i zambilitoare… 😀

  15. 15 blue

    uaai…Darku…nu credeam ca esti atat de…:)
    aah! te-ai dat de gol!

  16. you… emo… 🙂

  17. 17 krisna

    cred ca e un vis comun sa ai o cafenea, sa te imbeti de placerea de a sta acolo zi de zi, cu ceasca ta de cafea si cu gandurile tale. dar nu m-am gandit niciodata la un amplasament atat de inedit.
    splendida idee…geamurile mari peste tot mi se pare cel mai mare atribut al ei de pana acum…si lipsa de zgomot inauntru…simt mirosul de cafea, aud muzica in surdina si vad o nebunie de peisaj afara.
    multumesc pentru senzatii.
    bravooo….sunt printre primii clienti.

  18. 🙂
    mersi.
    pai oare ce mai face domnul Videanu, ia sa’l sun.

  19. 19 stiuca

    Fa, mi-ai adus aminte de o fantezie sexoasa de-a mea.

  20. ai vreo patru sute de mii de euro?

    dacă da, dă-i încoa şi se rezolvă 😀

  21. daca aveam… probabil nu exista blogu’ asta.
    si nici eu.
    si nici burtica n’aveam.

  22. …aveai butoi…

    si cafeaua aia-mi satisface simtul sadic de a ma uita la lumea care are treaba in timp ce-mi beau cafeaua fara a avea un rost anume…

    si nu’s emo, da? ca m’apuc sa plang acuma si-mi tai si venele…eeee..

  23. vreau o ceainarie nu o cafenea si fara ziduri transparente…

  24. Ai putea sa o faci in jurul la nasturele ala.

  25. ia zi repede, aia cu scaunele înalte de unde ai luat-o? 😛

    cum instigi tu omul la day dreamin`, e frumos câteodată…

  26. @dada
    da, ca o gogoasa asa in jurul nasturelui… pentru credinciosi avem peisajul cu nasturele, pentru pacatosi avem traficul.

    @anaayana
    scaunele inalte pe care’ti poti atarna picioarele… pff… le’am luat de langa teleportorul gri. 😛

  27. sper că nu e nevoie de scară să te urci pe ele 😛

  28. Da, si eu vreau… dar sa fie si pentru fumatori o juma’ de cafenea pentru ca, dincolo de toate, cafeaua fara tutun e ca… ma rog, nu mere’.

    Aaa si eventual sa fie o pasarela lunga lunga de la mine de acasa pana la cafenea si de acolo direct la facultate. Da…

  29. e bai dacă nu vreau croissant?

  30. Ce minunatie de cafenea! 🙂

  31. 31 waszlaw

    o cafenea buna e aia de pute a tigari, de e intr-o pivnita veche, de zac aia si dorm la mese de vine tipa de bar si zice:am inchis…

  32. bine.
    fara croissant, cu fumatori undeva separat… fooooarte separat… si tipa zice de fapt „STITI, am inchis!”
    stiti’ul este foarte important intr’o discutie de genul asta.

  33. De ce-or fi unele persoane asa protectoare cu ideile proprii? Daca am impartasi mai mult din day dreaming cred ca lumea ar fi mai frumoasa. Ideile povestite pot deveni realitate si daca sunt altii care le transforma in realitate, nu e nimic rau in asta. Unii au idei si altii actioneaza, important e rezultatul.

  34. pai poate se gandesc ca le vor pune ei in practica odata… odata… odata…

    astept rezultatele ideii mele! imi sunteti martori. o sa vreau doar un loc pe zi. la geam, la trafic, cu croissant’ul cu unt nerabdator.

  35. „o sa vreau doar un loc pe zi. la geam, la trafic, cu croissant’ul cu unt nerabdator.”

    eşti un mic boem al oraşului modern. 🙂

  36. sa inteleg ca putem fi asociati?

  37. cu mine?
    eu nu ma asociez.
    nu ma complic. formulare, contabili, ingineri…
    eu doar ma voi pierde printre diminetzi acolo.

  38. mai exista jazz cafe&bar de pe langa stadionu dinamo?


Lasă un răspuns

