compact in fiecare zi

06Feb08

as fura un stativ d’ala in care se pun ziarele compact.
mi l’as pune in camera, langa usa. e portocaliu, frumos.
si mi’ar placea sa fiu trezit de un pusti cu sapca si ghiozdan… pe la 8 asa…
sa isi ceara scuze si sa intre timid la mine in camera.
eu sa fiu in pijamale.
sa scoata un teanc de ziare, sa’l desfaca si sa’l puna pe raft acolo… in cutiutza.
si sa imi ureze o zi buna…
sa’i multumesc si sa plece.
si eu sa ma culc la loc… multumit ca si azi au venit cei de la compact sa’mi aduca ziare… multe ziare… toate ale mele.
la mine in camera.

16 Responses to “compact in fiecare zi”

  1. si daca dimineata te prinde nu singur in camera?

    adica…nah…si tu acolo…si vine ala peste tine si’ti strica dimineata…?

  2. pai bate la usa, pun ceva pe mine, il invit… si’l las sa’si faca treaba.
    trasu’ mucozitatilor si frecatu’ cefei „câte pana mea trebuia sa las?”… intra in pretz.

  3. 3 blue

    esti egoist.
    ce faci cu atatea ziare?
    dau faliment tipografiile cu de-astia ca tine.
    sa fie multe si gratis, huh?

  4. 4 blue

    aah…si pustiu ala, saracu’, sa munceasca la 8, da’ tu sa te afli in pijamale si dupe sa te culci la loc.
    uratule!

  5. e o fantezie ma… ce vrei?
    na… poate sa vina si la 9 ca nu ma deranjeaza.
    iar eu dupa ce citesc cate un articol din fiecare ziar, le duc la maculatura.

  6. ce generos esti si cum te-ai gandit la toate :)))

  7. 7 blue

    cred ca avem cu totii fantezii egoiste…dar ale mele sigur nu includ ziarul Compact 🙂

  8. dar ceva compact includ totusi?

  9. …ai fantezii cu baiatul care duce compact? 😐 :/

  10. a..ok….m-ai speriat…

  11. 12 transp

    adica asa careva sa zica, din alea… compacte din alea noi, care miros a plumb si-ti lasa si-o urma pe maini, de tus de-ala…pfff… ce senzatie!

  12. mirosu’ ala este bestial!

    mai putin la fata de la pagina 5… dar in rest… toate ziarele… pfff…

    si cartile, CARTILE au un miros… mmmm…

  13. 14 dana

    aoleuu…oitza, exploatatorul de minori 😐

  14. 15 petite

    braduletz parfumat cu miros de ziar proaspat sau de carti vechi.

    poate vrei si o tipografie cu spiridusi, in dulap, pe-undeva.

  15. asta ar fi chiar foarte, foarte tare…
    sper numai sa nu miroasa prea tare a tush printre cravate.

    si sa’mi faca si lengerie intima…


Lasă un răspuns

